ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مسئولیت جدید سیدطه هاشمی در دانشگاه آزاد

مسئولیت جدید سیدطه هاشمی در دانشگاه آزاد

اعضای کمیته‌های بدوی و تجدیدنظر و هیأت عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه آزاد با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد منصوب شدند و سیدطه هاشمی در این دانشگاه صاحب یک مسئولیت جدید شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اعضای کمیته‌های بدوی، تجدیدنظر و هیئت عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه آزاد با حکم میرزاده رئیس این دانشگاه منصوب شدند.

بنابراین گزارش، با اعلام این حکم محمد ابریشمی‌نیا و محمدرضا نیازی به عنوان عضو کمیته بدوی رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان دانشگاه، طه هاشمی به عنوان رئیس و حسین غریبی، ابراهیم واشقانی فراهانی، احمد قلی‌زاده و محمدمصطفی دعاگویی به عنوان عضو کمیته تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه منصوب شدند.

گفتنی است، علیرضا مصدق، علی عسگری و مرتضی احسانی هم به عنوان عضو هیئت عالی نظارت بر آرای کمیته‌های رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان سازمان مرکزی مشخص شدند.

لازم به ذکر است، پروین داداندیش به عنوان عضو هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت‌علمی سازمان مرکزی، محمدعلی گذشتی و محمدرضا عباسی‌فرد به عنوان عضو هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت‌علمی سازمان مرکزی با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد منصوب شدند.

آمار بازدید: 164 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image