ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه لزوم گسترش همکاری‌های فرهنگی بین اداره ارشاد ری و دانشگاه قرآن و حدیث

لزوم گسترش همکاری‌های فرهنگی بین اداره ارشاد ری و دانشگاه قرآن و حدیث

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در بازدید از پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث بر گسترش همکاری‌های فرهنگی اداره ارشاد و دانشگاه قرآن و حدیث تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: لزوم گسترش همکاری‌های فرهنگی بین اداره ارشاد ری و دانشگاه قرآن و حدیث
Tweet
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مهدی ابوالحسنی صبح امروز در بازدید از پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث بر گسترش همکاری‌های فرهنگی اداره ارشاد و دانشگاه قرآن و حدیث تاکید کرد.

وی مجموعه دانشگاه قرآن و حدیث این شهرستان را دارای ظرفیت بالایی در تبیین زوایای مختلف کلام وحی و گسترش احادیث معصومین (ع) عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری که از مجموعه کتابخانه و بخش‌های این دانشگاه دیدن می‌کرد، یادآور شد: تشخیص سلسله روایی احادیث و گزینش روایات معتبر از بین اسناد غیرمعتبر کار بسیار پیچیده و تخصصی است که وجود چنین مراکزی به گسترش احادیث معتبر و جلوگیری از روایات غیرمعتبر کمک شایانی می‌کند.

وی استقبال دانشجویان از این مرکز را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: علوم قرآنی و حدیثی دارای ابعاد گوناگون و پیچیده‌ای است که این دانشگاه ظرفیت خوبی برای بیان گوشه‌هایی از عظمت کلام الهی و روایات مقدس اهل‌بیت (ع) دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و اسلامی شهرستان ری آمادگی این اداره را در گسترش همکاری‌های فی‌مابین اعلام کرد و افزود: هم‌افزایی ظرفیت‌های نهادهای فرهنگی موجب نهادینه شدن فرهنگ و هنر و تاثیرگذاری مطلوب در جامعه می‌شود.

گفتنی است، دانشگاه قرآن و حدیث یکی از مراکز آموش عالی در ایران است که با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی و مطابق با ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال 78 در جوار مرقد مطهر محدث والامقام حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) فعالیت خود را آغاز کرد.

این دانشگاه به شیوه‌های حضوری و مجازی در شهرستان‌های ری و قم دانشجو می‌پذیرد و از سال 91 از دانشکده علوم و حدیث به دانشگاه قرآن و حدیث به ریاست آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری ارتقا یافت.

آمار بازدید: 189 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image