ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارائه 77 عنوان از کتابهای دوره متوسطه امسال همراه با لوح فشرده

ارائه 77 عنوان از کتابهای دوره متوسطه امسال همراه با لوح فشرده

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور با بیان اینکه امسال آمادگی داریم برای حدود 500 هزار نفر رایانامه یا همان ایمیل دانش آموزی راه‌اندازی کنیم گفت: همچنین 77 عنوان از کتابهای دوره متوسطه امسال همراه با لوح فشرده ارائه خواهد شد.




به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، محی الدین بهرام محمدیان در گردهمایی معاونین آموزش متوسطه ادارات کل آموزش و پرورش استانهای کشور که در محل اردوگاه شهید باهنرتهران برگزار شد، با اشاره به نقش معلم در سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی، گفت: معلم به عنوان راهبر آموزشی می تواند استعدادهای نهفته در دانش آموزان را فعال کند.



وی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی به عنوان اسناد مهم و بالادستی یاد و اظهار کرد: یکی از راهکارهای مورد تأکید این دو سند بهره مندی از رسانه‌های متنوع و متعدد آموزشی یا همان ارایه بسته‌های آموزشی است که چرخشی جدید در نظام آموزشی محسوب می شود.



رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که «معلم راهبر آموزشی است» تصریح کرد: در گذشته مطرح بود که سخت افزار، فناوری و وسایل کمک آموزشی (که از مصادیق آن رایانه و نرم افزارهای آموزشی است)، کم کم جای معلم را می گیرد، بر همین اساس خانواده‌ها نیز همواره کتاب و کیف را جز لاینفک وسایل آموزشی دانسته و می دانند، اما بر اساس اسنادی چون سند تحول بنیادین و سند برنامه درسی ملی همه این موارد ابزار دراختیار معلم است و می‌تواند استعدادهای نهفته دانش آموزان را فعال کند، زیرا دانش آموزان ریشه‌های دانش را در خود دارند و فقط باید آنها را متبلور و شکوفا ساخت.



وی افزود: درسند تحول بنیادین، محیط های بیرونی نیز به عنوان محل آموزش دانش آموز تلقی می شود و مدرسه به عنوان کانون فرهنگی محله فعالیت می کند، بنابراین محیط «یاددهی - یادگیری» می تواند کلاس درس، بازار، موزه و حتی محیط های مجازی را شامل شود.



رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی کشور بر اهمیت دوباره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید و خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته هر بار که به حضور مقام معظم رهبری می‌رسیدیم، ایشان همواره به اجرای بند بند سند و انجام پژوهش و ارزیابی درخصوص اجرای مفاد سند تأکید داشتند و «تحریف»، «تضعیف» و «تحمیل» را از خطرات و آسیب‌های این سند برشمردند.



محمدیان در پایان گفت: امسال آمادگی داریم برای حدود 500 هزار نفر رایانامه یا همان ایمیل دانش آموزی راه اندازی کنیم و نیز 77 عنوان از کتابهای دوره متوسطه امسال همراه با لوح فشرده ارائه خواهد شد.

آمار بازدید: 272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image