ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آموزش از راه دور باید منشا تحول باشد

آموزش از راه دور باید منشا تحول باشد

رییس سازمان مدارس غیردولتی ومشارکتهای مردمی و خانواده با اشاره به نقش و جایگاه آموزش از راه دور گفت: آموزش از راه دور باید منشا تحول باشد.




به گزارش سرویس «آموزش وپرورش» ایسنا، مرضیه گرد در جمع کارشناسان و کارشناس مسئولان آموزش از راه دور استانها با تاکید بر آموزش از راه دور را به عنوان شیوه مناسب برای فراگیری در شرایط فعلی، اظهارکرد: آموزش از راه دور باید منشاء تحول باشد و موسسین این مدارس باید افراد با تجربه و دلسوز باشند و تحقق اهداف آموزش را مد نظر داشته باشند.



وی با بیان این که آموزش از راه دور بایستی بتواند شرایط فعلی و مجازی را برای دانش آموزان مدیریت نماید، افزود: آموزش از راه دور بایستی در حوزه آموزش معلمان مدارس غیردولتی و اولیاء ورود کند.



گرد تصریح کرد: آموزش از راه دور باید جایگاه خود در را به عنوان متمم ظرفیت غیررسمی آموزش پیدا کند ومی توان از خدمات مشاوره ای مانند هدایت تحصیلی، شغلی، تربیتی، دینی .... و در استان به تناسب تخصص مدیریت به عنوان یک تجربه استفاده کرد.



رییس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی توجه به فعالیتهای پرورشی، مستند سازی و انعکاس موفقیتهای مدارس آموزش از راه دور را امری ضروری خواند وعنوان کرد: آموزش از راه دور، حیطه فعالیت عدالت اجتماعی را به عهده دارد و امکان آموزش را برای افراد مختلف در جاهایی که امکان آموزش وجود ندارد فراهم سازد.



وی با تاکید بر باز مهندسی فرآیندآموزش و اینکه باید مشکلات این بخش مرتفع شود خاطرنشان کرد: برای آموزش از راه دور حد و مرزی وجود ندارد و بازنگری بر اساس نیازهای آموزش امری لازم و ضروری است.

آمار بازدید: 150 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image