ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه‌ریزی درسی دانشگاه‌ها متناسب با نیاز جامعه باشد

برنامه‌ریزی درسی دانشگاه‌ها متناسب با نیاز جامعه باشد

دبیر نشست مشترک اعضای کمیته برنامه‌ریزی امور جغرافیایی و کمیسیون‌های تخصصی وابسته به وزارت علوم گقت: برنامه‌ریزی درسی محور آموزش در دانشگاه‌هاست و باید متناسب با نیاز جامعه باشد تا فارغ‌التحصیلان بهتر جذب بازار کار شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، سیدحسن مطیعی‌لنگرودی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک اعضای کمیته برنامه‌ریزی امور جغرافیایی و کمیسیون‌های تخصصی وابسته به وزارت علوم در مجتمع آموزشی چمخاله اظهار کرد: برنامه‌ریزی درسی محور آموزش را به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: اگر برنامه‌ها کاربردی و مناسب با نیازهای جامعه در دانشگاه باشد فارغ‌التحصیلان در بحث اشتغال و بازار کار بهتر پذیرش می‌شوند.

دبیر نشست مشترک اعضای کمیته برنامه‌ریزی امور جغرافیایی و کمیسیون‌های تخصصی وابسته به وزارت علوم با بیان اینکه این نشست سالانه برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال این نشست در چمخاله لنگرود با حضور بالغ بر 120 نفر از اساتید با سابقه شامل استاد دانشگاه و دانشیار برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری نشست مذکور را به‌روز شدن و کارآمدی برنامه‌های درسی، علوم جغرافیایی در 19 رشته و 39 گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ذکر کرد و گفت: این رشته‌ها در دانشگاه‌های کشور وجود دارد.

مطیعی‌لنگرود خاطرنشان کرد: اگر مدیریت منطقه‌ای از علم جغرافیایی برای مدیریت منطقه استفاده نکند، موفقیت حاصل نمی‌شود.

وی برگزاری نشست مذکور را با همکاری استانداری گیلان، فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ذکر کرد و افزود: بحث و تبادل‌نظر در زمینه برنامه‌‌ریزی و رشته‌های مختلف علوم جغرافیا از اهداف برگزاری این نشست است.

این مسئول بررسی و بازنگری سرفصل‌های دروس دوره کارشناسی رشته‌های علوم جغرافیایی در قالب کمیسیون‌های مختلف را از دیگر اهداف نشست مذکور برشمرد.

به گفته وی، بیش از 120 نفر دانشیار و اساتید رشته‌های علوم جغرافیایی از دانشگاه‌های سراسر کشور در نشست مذکور حضور دارند.

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image