ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مشکل تامین زمین مراکز آموزش عالی سلماس حل می‌شود

مشکل تامین زمین مراکز آموزش عالی سلماس حل می‌شود

فرماندار سلماس گفت: با همکاری مسئولین شهرستان و همکاری نهادهای اجرایی و دولت، مشکل تامین زمین مراکز آموزش عالی سلماس را حل خواهد شد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه آذربایجان غربی، مرتضی نظری فرماندار سلماس در نخستین جشنواره فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی معراج سلماس گفت: در حال حاضر7 مرکز آموزش عالی در شهرستان وجود دارد که دانشگاه‌های علمی کاربردی، پیام نور سلماس و واحد تازه شهر، معراج و سلامت مشکل تامین زمین برای ساخت فضای آموزشی استاندارد را دارند که امیدواریم با رفع موانع قانونی و ایجاد تعامل بین نهادهای خصوصی و دولتی این مشکل را حل نماییم.

نظری به ایجاد روحیه مضاعف همکاری بین تمام مدیران دولتی و اجرایی تاکید کرد و گفت: وحدت بین مدیران دولتی و اجرایی در انجام امور منجر به توسعه و پیشرفت در عرصه‌های آموزشی و علمی خواهد شد.

فرماندار سلماس خاطرنشان کرد: افزایش دوبرابری جمعیت کشور نسبت به سال 1357 و نیز افزایش 25 برابری تعداد دانشجویان نسبت به آن زمان، نشان از پیشرفت و بالا رفتن سطح علمی جامعه دارد که همگی را مرهون خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستیم.

وی با اشاره به اشتغال متناسب با آموخته‌های علمی و تخصصی به عنوان مشکل اصلی دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه‌ها، بر لزوم انجام تلاش و تدبیر لازم برای حل مشکل اشتغال و بیکاری از طرف مسئولین مربوط تاکید کرد.

نظری خاطرنشان کرد: ورود بخش خصوصی به مقوله آموزش کشور و سرمایه گذاری در آن بسیار قابل توجه است و لازم است تا بر اساس سند چشم‌انداز توسعه کشو، با استفاده بهینه از تمام امکانات بخش‌های خصوصی و دولتی تمام تلاش و سعی خود را برای رسیدن به جایگاه مدنظر مقام معظم رهبری در مدت‌زمان تعیین شده به کار گیریم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 135 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image