ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آمادگی برای ارتباط بیشتر با دانشگاهیان

آمادگی برای ارتباط بیشتر با دانشگاهیان

معاون اجرایی شورای شهر با اعلام آمادگی برای ارتباط بیشتر با دانشگاهیان گفت: پیوند شورا و دانشگاه می‌تواند از تصمیم‌های اشتباه جلوگیری کند و اثرگذاری تصمیمات را افزایش دهد.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شجاع‌پوریان با سخنرانی در اولین همایش دانشجویی تجلیل از برترین‌های مسئولیت‌های اجتماعی گفت: خاستگاه دانشگاه و شورای شهر، خاستگاه مشترکی است. شهری که دانشگاه نداشته باشد از مدنیت و توسعه‌یافتگی باز می‌ماند و شهری که شورا نداشته باشد به جای آنکه مدیریت جمعی و خرد جمعی حاکم باشد به سمت مدیریت فردی حرکت می‌کند.

معاون اجرایی شورای شهر با تاکید بر اینکه دانشگاه و شورا باید در تعامل دوسویه با یکدیگر باشند، گفت: در شهر تهران به عنوان یک کلانشهر تصمیم‌های مهم و اثرگذاری گرفته می‌شود که اگر این تصمیمات براساس آرای علمی و تخصصی دانشگاهیان باشد اثرگذاری آن چندین برابر خواهد شد.

شجاع پوریان با تاکید بر اینکه در این دوره از شورای شهر کرسی‌ای برای دانشگاهیان نیز درنظر گرفته شده است، گفت:‌ هر هفته یک نفر از اساتید برجسته حوزه‌های مختلف دعوت می‌شوند تا شورای شهر از اطلاعات و تخصص آنها در حوزه مدیریت شهری و تخصص‌های دیگر استفاده کند.

وی با بیان اینکه شش کمیسیون تخصصی شورای شهر متناظر با نیازهای شهر تهران مشخص شده است، گفت: این کمیسیون‌ها در راستای دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات کلان‌شهر تهران تشکیل شده و این آمادگی را دارند تا از دانشگاهیان تخصص لازم را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه برای برگزاری جلسات تخصصی با دانشگاهیان آمادگی کامل داریم، گفت: اکنون در موقعیتی هستیم که تصمیمات مهمی اتخاذ و با یک تصمیم میلیاردها تومان جابجا می‌شود و یک تصمیم غلط می‌تواند به میلیاردها تومان اعتبار آسیب بزند. قطعا همفکری با دانشگاهیان این خطاها را کاهش می‌دهد. شورای شهر تهران آمادگی کامل دارد تا در دانشگاه با دانشگاهیان جلسات اختصاصی داشته باشد تا با مسائل آنها آشنایی بیشتری پیدا کند.

به گزارش ایسنا اولین همایش دانشجویی تجلیل از برترین های حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با حضور مسجدجامعی رییس شورای شهر تهران، سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم، مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان، شجاع پوریان معاون اجرایی شورای شهر تهران، حافظی رییس کمیسیون سلامت و خدمات اجتماعی شورای شهر، رحمان‌دوست نماینده مجلس شورای اسلامی و هنرمندانی همچون افسانه بایگان در تالار ابن‌سینای دانشگاه تهران برگزار شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 121 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image