ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اسلامی شدن دانشگاه‌ها با تغییر متون امکان‌پذیر نخواهد بود

اسلامی شدن دانشگاه‌ها با تغییر متون امکان‌پذیر نخواهد بود

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بیجار با تأکید بر سوق دانشگاه ها به سوی اسلامی شدن بیش از پیش گفت: تغییر متون به تنهایی نمی‌تواند موجب اسلامی دشن دانشگاه‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، محمد امیریان بعد از ظهر امروز در نشست علمی فرهنگی امام و دانشگاه ویژه گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) که با هدف بررسی راه‌های گسترش آثار امام راحل در میان دانشگاهیان در دانشگاه پیام نور برگزار شد با تسلیت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی سرمنشأ تمامی تفکرات برجسته اسلامی در جامعه ما هستند.

وی با بیان اینکه دیدگاه‌های امام دیدگاهی اسلامی و موضوعی جاری و ساری است.

امیریان یکی از عوامل مهمی که جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد، رهبری‌های پیامبرگونه، حکیمانه و عارفانه حضرت امام خمینی‌(س) دانست و گفت: اگر این رهبری‌ها نبود اکنون از خود هیچ استقلالی نداشتیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه گاهی از امام و اندیشه‌های امام فاصله می‌گیریم اما لازم است که همواره آن آرمان‌ و اندیشه‌ها را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم.

به گفته امیریان، یاد و خاطره امام نباید منوط به روز و تاریخ خاصی باشد و همواره در تمامی لحظات زندگی از اندیشه و افکار پر بارشان بهره برد.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بر توجه ویژه به آموزش و نشر اهدف امام تأکید کرد و افزود: امام منشأ تمامی معنویات و علوم و معارف است و استفاده و بهره از آثار وی موجب رضایتمندی من خواهد بود.

وی با تأکید بر سوق دانشگاه ها به سوی اسلامی شدن بیش از پیش گفت: تغییر متون به تنهایی نمی‌تواند موجب اسلامی دشمن دانشگاه‌ها شود.

امیریان بر ریشه‌یابی معضلات و موانع دور شدن دانشگاه‌ها از اسلامی شدن بیان کرد: دانشگاه‌ها نتوانسته‌اند در این مسیر به خوبی ایفای نقش کنند و لازم است برای حل آن ریشه‌یابی صورت گیرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بیجار حرکت دانشگاه‌ها بر اساس هدف و ایده‌های اسلامی و فتح قله‌های ترقی به لحاظ علمی عنوان کرد.

به گفته وی، دانشگاه‌ها زایشگاه علم و اندیشه و فرهنگ و محل مباحثه و مناظره، و جایگاه آموزش و تعلیم و تربیت است.

آمار بازدید: 181 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image