ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بازیگر آبیکی جایزه نقش اول زن را کسب کرد

بازیگر آبیکی جایزه نقش اول زن را کسب کرد

ثریا قاسمی بازیگر تئاتر «سیاه، سفید و خاکستری» شهرستان آبیک در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشجویی موفق شد جایزه بازیگر نقش اول زن را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، گروه هنری چکاوک شهرستان آبیک با ارایه تئاتر «سیاه، سفید، خاکستری» به هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشجویی راه یافت.

امیر کلهری‌پور کارگردان تئاتر «سیاه، سفید، خاکستری» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: این تئاتر پس از ارسال به هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشجویی در تهران مورد بازبینی و بازخوانی قرار گرفت.

وی افزود: در این جشنواره ثریا قاسمی بازیگر تئاتر «سیاه، سفید، خاکستری» به عنوان بازیگر نقش اول زن جایزه گرفت.

این کارگردان ادامه داد: تئاتر «سیاه، سفید، خاکستری» مضمونی اجتماعی و سورئالیستی دارد که برگرفته از از یک داستان واقعی است که رنگ و لعاب به آن داده شده است.

کلهری‌پور تصریح کرد: موضوع داستان از فضای ذهنی یک فرد حکایت می‌کند که در یک تصادف ناخواسته پدرش کشته می‌شود که از دریچه پسر داستان یعنی «سینا» روایت می‌شود که البته دچار بیماری اسکیزوفرنی شده و با اتفاقاتی مواجه می‌شود.

وی اضافه کرد: ثریا قاسمی، فاطمه عسگری و سعید قربانی از بازیگرانی بوده‌اند که در تئاتر «سیاه، سفید، خاکستری» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

آمار بازدید: 183 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image