ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری استانداری مرکزی خبر داد

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری استانداری مرکزی خبر داد

تدوین سند پیشگیری از مواد مخدر در محیط‌های دانشجویی استان مرکزی

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری استانداری مرکزی از تدوین سند پیشگیری از مواد مخدر در محیط‌های دانشجویی استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، غلامرضا فتح‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این سند با توجه به اهمیت اقدامات پیشگیرانه در امر مبازره با مواد مخدر تدوین و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نقش بسیار موثر و مهمی در اجرای طرح‌های پیشگیرانه دارند که امید می‌رود با اجرایی شدن برنامه‌های این سند شاهد کاهش اعتیاد در سطح استان باشیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی ادامه داد: متاسفانه بر اساس تحقیقات صورت گرفته در طی سال‌های 74 تا 92 الگوی مصرف مواد مخدر در بین دانشجویان تغییر کرده به طوری که در حال حاضر دانشجویان گرایش به مصرف قرص‌های روان‌گردان، مشروبات الکی، سیگار و قلیان را پیدا کرده‌اند.

فتح‌آبادی افزود: گسترش فعالیت‌های فوق برنامه در مراکز آموزشی عالی استان، تقویت مراکز مشاوره دانشجویی، آموزش مهارت‌های زندگی در بحث بهداشت روانی، آموزش کارکنان دانشگاه و متصدیان امور خوابگاه‌های دانشجویی در زمینه مقوله اعتیاد، حمایت از تشکل‌های دانشجویی در زمینه پیشگیری و آموزش و تشکیل نمایشگاه مواد مخدر از جمله راهکارهای اساسی در زمینه پیشگیری از گرایش دانشجویان به اعتیاد است.

وی تاکید کرد: با توجه به تدوین سند پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های دانشجویی تمام مسئولان مراکز آموزش عالی باید به جدیت مفاد سند را دنبال و گزارش آن را به دبیرخانه شورا اعلام کنند.

آمار بازدید: 108 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image