ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیش بینی حضور 10 هزار نفر در دوره دانش افزایی ضیافت اندیشه استادان

پیش بینی حضور 10 هزار نفر در دوره دانش افزایی ضیافت اندیشه استادان

رئیس مرکز هم اندیشی استادان نمایندگی رهبری در دانشگاهها جزئیات برگزاری ضیافت اندیشه استادان در سال جاری را اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال حدود 10 هزار استاد دانشگاه در دوره دانش افزایی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی ساداتی نژاد با اعلام این خبر افزود: طرح دانش افزایی ضیافت اندیشه استادان مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و برای ارتقا استادان در ماده 1 فرهنگی به عنوان یکی از روش های کسب امتیاز فرهنگی دیده شده است. این طرح امسال تابستان نیز در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: در سال جاری، ضیافت اندیشه استادان در 10 بازه زمانی و از نیمه دوم خرداد تا پایان شهریور اجرا می شود که 3 دوره آن به صورت ده روزه در ماه رمضان از دهه اول تا سوم آن پیش بینی شده است. هرکدام از دفاتر و دانشگاه های مجری این طرح به انتخاب خود و متناسب با شرایط دانشگاه، زمان پیشنهادی برگزاری این دوره را به مرکز هم اندیشی اعلام می کنند.

به گفته این مقام مسئول نمایندگی رهبری در دانشگاهها، یکی از مواردی که مرکز هم اندیشی بر اجرای آن در دانشگاه ها تاکید دارد برگزاری برنامه های فرهنگی و فوق برنامه در حاشیه برگزاری دوره های دانش افزایی با حضور خانواده ها و فرزندان استادان است. دوره های "مشاوره خانوادگی"، "آسیب شناسی ماهواره و اینترنت"، "برگزاری کرسی های آزاداندیشی"، "مسابقات قرآنی" ، "ضیافت افطار" ، "برنامه های ورزشی و تفریحی"برگزار می شود.

وی پیش بینی کرد در تابستان سال جاری حدود 10 هزار استاد دانشگاه های کل کشور در دوره دانش افزایی استادان شرکت کنند.

ساداتی نژاد درباره رضایت استادان از برگزاری این طرح، گفت: در سال گذشته 12 هزار فرم ارزیابی توسط اساتید درباره طرح دانش افزایی دریافت شد که در اغلب گزینه های مورد سوال، بیش از 70 درصد از اساتید از برنامه های کیفی دوره های دانش افزایی رضایت داشته اند.

به گفته وی، با توجه به اینکه نیمی از اساتید در طرح دانش افزایی سال های گذشته شرکت کرده اند، امسال سرفصل های سطح 2 برای دانشگاه هایی که متقاضی اجرای دوره در این سطح هستند، آماده شده است و دانشگاه های متقاضی می توانند سطح دوم دوره را برای استادان خود برگزار کنند.

آمار بازدید: 175 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image