ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افتتاح نخستين دانشكده علوم گردشگري و دومين مدرسه پاييزي گردشگري در دانشگاه علم و فرهنگ (2 مهر 91)

افتتاح نخستين دانشكده علوم گردشگري و دومين مدرسه پاييزي گردشگري در دانشگاه علم و فرهنگ (2 مهر 91)

همزمان با آغاز هفته گردشگري و به مناسبت ميلاد حضرت امام رضا (ع) و روز جهاني گردشگري؛ نخستين دانشكده علوم گردشگري در دانشگاه علم و فرهنگ افتتاح مي‌شود.



به گزارش سرويس «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر محمدحسين ايماني خوشخو با اعلام اين خبر افزود: نخستين دانشكده علوم گردشگري كشور در سه مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري در دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهي طي مراسمي افتتاح خواهد شد.


سرپرست دانشگاه علم و فرهنگ از آغاز به كار نخستين مدرسه كارآموزي گردشگري كشور در اين دانشگاه خبر داد و افزود: همچنين به همت دانشگاه علم و فرهنگ؛ دومين مدرسه پاييزي گردشگري در قالب هفت كارگاه آموزشي در دو رده آموزش‌هاي عمومي و كاربردي، تخصصي در تهران، البرز، فارس و مشهد هشتم تا دوازدهم مهرماه برگزار خواهد شد.


معاون آموزشي جهاد دانشگاهي افزود: دومين مدرسه پاييزي گردشگري با بهره‌گيري از تجربيات سال گذشته و در راستاي رفع خلاءهاي موجود در حوزه آموزش‌هاي گردشگري و همچنين منطبق با برنامه توسعه كشور طراحي، تدوين و برنامه‌ريزي شده و در دو سطح عمومي و كاربردي و تخصصي اجرايي مي‌شود.


ايماني خوشخو گفت: ترويج ادبيات گردشگري در كشور، فراهم كردن بستر مناسب براي آشنايي دانشجويان، پژوهشگران و استادان با آخرين نظريه‌ها در حوزه گردشگري، ارتقاي سطح علمي و آشنايي جامعه دانشجويي و علاقه‌مندان گردشگري و تبيين عملي نقش آموزش منابع انساني در توسعه صنعت گردشگري كشور از جمله مهم‌ترين اهداف برگزاري مدرسه پاييزي گردشگري است.

کلمات کلیدی: افتتاح نخستين دانشكده علوم گردشگري، افتتاح دومين مدرسه پاييزي گردشگري، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشكده علوم گردشگري، مدرسه پاييزي گردشگري

آمار بازدید: 385 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image