ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه‌محوری، راه برون رفت از مشکلات کنونی است

برنامه‌محوری، راه برون رفت از مشکلات کنونی است

برنامه‌محوری، راه برون رفت از مشکلات کنونی است

سرپرست دانشگاه ایلام برنامه‌محوری و راهکار علمی را راه برون‌رفت از مشکلات کنونی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه ایلام، دکتر رضا صحرایی در مراسم معارفه‌ خود که با حضور معاون وزیر علوم انجام گرفت اظهار کرد:خوشبختانه دانشگاه‌های استان از نظر کمی رشد قابل توجهی داشته‌اند به طوری که نسبت دانشجو به جمعیت استان 1 به 15 است و با تهران برابری می‌کند اما از نظر کیفی با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم حل شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید ظرفیت‌های استان را به خوبی شناسایی و در راه توسعه آن به کار گیرد تصریح کرد: برنامه‌محوری نیاز امروز استان و کشور است و اینکه اکثریت به مشکلی با عنوان روزمرگی مدیریت‌ها مواجه‌اند چاره‌ای جز برنامه‌محوری و راهکار علمی ندارد و این موضوع کاملا اثبات شده است.

سرپرست دانشگاه ایلام از اعضای هیئت علمی به عنوان افرای ساده‌زیست،صادق و دقیق یاد کرد و گفت : مدیران باید شرایط را برای نقش‌آفرینی اساتید دانشگاه در جامعه و مخصوصا تحقق شعار سال یعنی رونق اقتصادی و تعالی فرهنگی فراهم کنند.

وی مدیریت جهادی را راهکار پیشبرد امور در شرایط کنونی دانست و گفت: نباید از مشکلات هراسید و باید با اعتماد به قول خدواند بزرگ در قرآن که "به دنبال هر سختی آسانی است" راه پیشرفت را پیمود.

سرپرست دانشگاه ایلام تصریح کرد: اعضای هیئت علمی باید رسالت خود را که تولید علم است و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته دغدغه‌ی خود بدانند و در راه توسعه استان و کشور به کار گیرند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 107 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image