ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه امیدوار بودم چالشها با شورای عالی انقلاب فرهنگی برطرف می شد

امیدوار بودم چالشها با شورای عالی انقلاب فرهنگی برطرف می شد

سرپرست اول دانشگاه تهران گفت: امیدوار بودم بعد از چند ماه کش و قوس که تکلیف رئیس دانشگاه مشخص شده چالش با شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز برطرف می شد و رئیس دانشگاه با حکم ریاست منصوب می‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدحسین امید، سرپرست اول دانشگاه تهران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه تهران که با حضور وزیر علوم و اعضای هیات علمی دانشگاه تهران در حال برگزاری است، گفت: زمانی که مسئولیت دانشگاه تهران به من واگذار شد علی رغم مشغله هایی که داشتم بنابر شرایط آن روز دانشگاه برای کمک به حفظ آرامش در دانشگاه، کمک به اجرای برنامه های وزیر علوم، حفظ شئونات دانشگاه، همکاران و کارکنان این دانشگاه این مسئولیت را قبول کردم و طی سه ماه اندی این تکلیف را که به من واگذار شده بود به سرانجام رساندم.

وی ادامه داد: خوشحالم که این مسئولیت را تحویل دادم و مسئولیت دانشگاه تهران یک بار سنگین و یکی از مسئولیت های سنگین است که به مسئول دیگری واگذار شد و امیدواریم که دکتر نیلی با ایجاد یک محیط آرام و بانشاط دانشگاه تهران را برای یک جهش بزرگ علمی آماده کند.

سرپرست اول دانشگاه تهران افزود: زمانی که قرار شد برنامه های دکتر فرجی دانا را در دانشگاه اجرا کنم، تصورم این بود دانشگاه تهران با ده ها سال تجربه، انتخاب نمایندگان هیات ممیزه، شورای انتشارات، تجربه و توان کافی برای اینکه یک جمعی را برای هم‌اندیشی و مشورت دادن با وزیر علوم به روش آکادمیک آماده کنیم، داشته باشد، اما از طرفی یک مقدار احساسات دوستان جوان ما مسائل را به گونه ای دیگر رقم زد، ولی نتیجه ای که بدست آمد، خوب بود و خدا را شکر قاطبه دانشگاهیان با روحیه اعتدالی و آکادمیکی که داشتند باعث شد به نتیجه خوبی منجر شد.

امید تصریح کرد: علاقه مند و امیدوار بودم بعد از چند ماه کش و قوس تکلیف رئیس دانشگاه مشخص می شد و چالش با شورا برطرف می شد و رئیس دانشگاه تهران با حکم ریاست منصوب می شدند و با طیب خاطر این بار مسئولیت را بر دوش وی می‌گذاشتم.

وی ادامه داد: دانشگاه تهران همیشه در همه عرصه های سیاسی و علمی نوآور بوده و این نیز یک روش جدیدی بود. امیدواریم که دکتر نیلی با توانی که دارند و روحیه معتدلی که در کار و اجرا داشتند، شرایط خوب، مناسب، آرام و بانشاطی را بوجود آورند.

آمار بازدید: 198 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image