ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جزئیات برگزاری ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی اعلام شد

جزئیات برگزاری ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی اعلام شد

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها،جزئیات برگزاری ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی را در ماه رمضان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید قریشی گفت: طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی–سیاسی در سال 93 با هدف ارتقای سطح معلومات فرهنگی-سیاسی و معرفت دینی دانشجویان فعال در عرصه های فرهنگی دانشگاه های سطح کشور، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح بزرگ در 2 بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می شود، افزود: برای این دوره آموزشی سرفصل های درسی و کارگاه های آموزشی متفاوت و گوناگونی طراحی شده است.

قریشی گفت: دوره غیرحضوری این طرح شامل آموزش مجازی در پایگاه مرکز آموزش های مجازی نهاد رهبری در دانشگاهها برنامه ریزی کرده ایم که از اول تیرماه تا 21 مهر سال جاری این دوره غیر حضوری اجرا خواهد شد. برای تشویق دانشجویان شرکت کننده در سامانه آموزش مجازی طرح ضیافت در بازه زمانی اول تا 30 تیرماه، مشوق هایی در نظر گرفته شده که در شیوه نامه اجرایی آموزش های مجازی به دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ابلاغ شده است.

به گفته معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، بخش دوم یا بخش حضوری ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی-سیاسی دانشگاه های کشور در قالب اردوهایی در سطح دانشگاه و یا استان دانشجویان شرکت کننده تدارک دیده شده و بنا بر تصویب شوراهای استانی نهاد نمایندگی رهبری، دوره های حضوری ممکن است در مشهد مقدس و یا سایر استان ها برگزار شود.

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image