ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دلایل عدم استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصيلان رشته كشاورزي از طرح توسعه کشاورزی (3 مهر 91)

دلایل عدم استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصيلان رشته كشاورزي از طرح توسعه کشاورزی (3 مهر 91)

مدیر گروه ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه معتقد است: تعطیلات تابستان یکی از علل عدم استقبال دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی از طرح توسعه کشاورزی است.



دکتر حسین آگهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص علل عدم استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کشاورزی از طرح توسعه کشاورزی، ابراز داشت: گرچه اطلاع‌رسانی نامناسب در خصوص طرح توسعه کشاورزی نقش موثری در کاهش استقبال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از طرح توسعه کشاورزی داشته است، اما تعطیلات تابستان و دور بودن دانشجویان و فارغ التحصیلان از دانشگاه یکی دیگر از دلایل عدم استقبال این افراد از طرح توسعه کشاورزی است.


وی از طرح توسعه کشاورزی به عنوان یک فرصت طلایی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی یاد کرد و اذعان داشت: بها دادن به جوانان در چنین طرح‌هایی از اهمیت زیادی برخوردار است.


آگهی با بیان اینکه ایجاد روحیه خودباوری و خودکارآمدی می‌تواند نقش موثری در جذب جوانان به اين عرصه‌ها داشته باشد، گفت: طرح توسعه کشاورزی فرصت بسیار خوبی برای به نمایش درآمدن استعدادها و قابلیت‌های فارغ التحصیلان کشاورزی است.


این استاد دانشگاه در ادامه گفت: در صورتی که اطلاع‌رسانی بیشتری در دانشگاه در خصوص این طرح صورت گیرد، با شروع سال تحصیلی جدید و باز شدن دانشگاه‌ها امیدواریم شاهد حضور بیشتر دانشجویان و فارغ التحصیلان کشاورزی در این طرح باشیم.


وی سپس با تاکید بر اینکه خوشبختانه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی استعدادهای فوق العاده ای دارند، ابراز امیدواری کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین شده دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی بتوانند از طریق شرکت در طرح توسعه کشاورزی در راستای رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور گام بردارند.

کلمات کلیدی: دانشجویان رشته کشاورزی، فارغ‌التحصيلان رشته كشاورزي، رشته کشاورزی، مهندسی کشاورزی، طرح توسعه کشاورزی، دلیل عدم استقبال از طرح توسعه کشاورزی

آمار بازدید: 588 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image