ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه لغو ثبت‎نام برخی از دانشجویان دانشگاه روزبه زنجان

لغو ثبت‎نام برخی از دانشجویان دانشگاه روزبه زنجان

در پی لغو ثبت‌‏نام برخی از دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی روزبه زنجان، قائم مقام دانشگاه این اقدام را طبق دستور سازمان سنجش اعلام کرد.


سیدپیمان عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه زنجان، تصریح کرد: کسانی که شامل این دستور سازمان سنجش بوده‎اند متقاضیان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته‎ای بودند که سازمان سنجش طی نامه‎ای درخواست ارسال مشخصات آنان را داشت تا پس از احراز صلاحیت علمی و آموزشی به عنوان دانشجو شناخته شوند.

وی افزود: شرایط موجود به هنگام ثبت‎نام به دانشجویان اعلام و فرم تعهد توسط آنان امضا شد و متقاضیان تعهد دادند که در صورت عدم تایید سازمان سنجش دانشجو نیستند که معمولاً کسانی که پذیرفته نشدند افراد دارای معدل پایین و مردوی کنکور بودند.

معاون آموزشی موسسه آموزش عالی روزبه، خاطرنشان کرد: این اتفاق را می‎توان یکی از محسنات دانست، زیرا سازمان سنجش اجازه نمی‌دهد کسانی که صلاحیت لازم را ندارند در رشته مورد نظر تحصیل کنند و متقاضیان نیز به این موضوع علم کافی داشتند که این تایید صلاحیت در دو مرحله فروردین و خرداد انجام شد.

وی در خصوص وضعیت شهریه افرادی که تایید صلاحیت نشده‎اند، اظهار کرد: هنوز دستوری از سازمان سنجش در این خصوص ابلاغ نشده است، زیرا این موسسه آموزش عالی زیر نظر مستقیم سازمان سنجش فعالیت می‎کند و هر دستوری از سوی سازمان سنجش ابلاغ شود، انجام می‎دهد.

عمادی تصریح کرد: 20 روز قبل به این متقاضیان اعلام شد که صلاحیت آنان تایید نشده است و نسبت به ثبت‎نام کنکور اقدام کنند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 404 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image