ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نگذاریم ایثارگران احساس تنهایی کنند

نگذاریم ایثارگران احساس تنهایی کنند

معاون اجتماعی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی احساس تنهایی ایثارگران را خطر بزرگی دانست و گفت: نمی توان پذیرفت فزندان تحصیلکرده ایثارگران بدون شغل و بیکار باشند، اما فرزندان عده ای که برای انقلاب حتی یک سیلی هم نخوردند بهترین مناصب و مشاغل را تصاحب کنند.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر طه هاشمی در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره کل امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، با قدردانی از زحمات نصیرزاده رییس سابق این اداره گفت: امروز شرایط به گونه ای شده است که بسیاری از ایثارگران و خانواده های این عزیزان به دلایلی از جمله مناعت طبع به سمت نهادها و موسسات دولتی نمی آیند و از این رو وظیفه این نهاد ها است که برای ارائه خدمات به سوی این افراد و خانواده ها بروند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در رابطه به خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های این بزرگان باید به گونه ای حرکت کنیم که در پایان دوران خدمت وجدانی آسوده داشته باشیم و قلبمان به خدمت رسانی دقیق و مناسب به این عزیزان به راحتی گواهی دهد.

دکتر طه هاشمی تنها ماندن ایثارگران را خطری بزرگ در وضعیت و شرایط کنونی خواند و گفت: امروز خطری که ما را تهدید می کند این است که ایثارگران احساس تنهایی کنند و یا تنها بمانند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: توجه به ایثارگران نباید تنها معطوف به خدمات مالی باشد، زیرا این خدمات در پایین ترین رتبه خواست های این عزیزان قرار دارد، باید برای احترام و عزت واقعی این عزیزان تلاش کرد و این مهم باید از دانشگاه آغاز شود.

وی با تاکید بر آمادگی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد برای همکاری با اداره امور ایثارگران گفت: باید تمامی تلاش ما ارائه بهترین خدمات به ایثارگران و خانواده این عزیزان باشد که اگر چنین اقداماتی انجام نشود ایثارگران احساس تنهایی خواهند کرد.

طه هاشمی تصریح کرد: نمی توان پذیرفت که فرزندان باسواد و تحصیلکرده ایثارگران بیکار باشند و فرزندان کسانی که برای انقلاب حتی یک سیلی هم نخوردند تمامی امور را به دست گیرند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 163 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image