ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز عملیات احداث مسجد دانشگاه علامه/ پیش بینی محل استقرار دفاتر تشکل‌ها

آغاز عملیات احداث مسجد دانشگاه علامه/ پیش بینی محل استقرار دفاتر تشکل‌ها

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: احداث مسجد دانشگاه علامه طباطبایی که مدتی بود به دلیل عدم رعایت اصول فنی و قانونی در واگذاری پروژه به پیمانکار امانی، متوقف شده بود با پیمانکار جدید از سرگرفته شد .

غلامعلی کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت اصول فنی و قانونی در واگذاری پروژه به پیمانکار امانی، ساخت و ادامه احداث مسجد برای مدتی متوقف شده بود.

وی افزود: در طول این مدت با بازبینی و برطرف شدن نقاط ضعف و مشکلات نقشه از طریق مشاور، برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار جدید نیز انجام شد و با توجه به اصلاح فرایندها، احداث پروژه و راه اندازی مسجد دانشگاه به شرکت آرکوپارت واگذار و از سرگرفته شد.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی درخصوص مدت زمان اجرای این پروژه نیز اعلام کرد: براساس قرارداد منعقد شده قرار است مسجد دانشگاه در مدت 24 ماه آماده و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 3000 متر مربع در 2 طبقه و با امکاناتی شامل شبستان‌های خواهران، برادران، وضوخانه، ساختمان‌های اداری، درمانگاه و همچنین محلی برای استقرار دفاتر کلیه تشکل‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیش بینی شده است.

آمار بازدید: 198 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image