ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مقتدایی: زمینه استفاده نکردن از ابزار استیضاح را باید دولت و وزارت علوم ایجاد کنند

مقتدایی: زمینه استفاده نکردن از ابزار استیضاح را باید دولت و وزارت علوم ایجاد کنند

یک عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلساتی برای بررسی روند استیضاح فرجی دانا، وزیر علوم، گفت: امیدواریم این جلسات و مذاکرات بتواند به تعامل حداکثری دولت و مجلس کمک کند.


عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره روند بررسی استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: شنیده‌ها حکایت از این دارد که وزیر و همکارانش در حال رایزنی با مجلس هستند برای اینکه روند استیضاح متوقف شود.

وی افزود: جلسه‌ای نیز در دفتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شده است و قرار شده که بخشی از مطالبات و دیدگاه‌هایی که نمایندگان استیضاح‌کننده داشته‌اند توسط وزارت علوم به طور جدی مورد توجه قرار گیرد تا زمینه‌های استیضاح برطرف شود.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: تصورمان این است که همکاری و مذاکرات جدی و فشرده‌ای که در حال انجام است می‌تواند به تعامل حداکثری دولت و مجلس کمک کند البته برخی از اقدامات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد انتقاد نمایندگان مجلس است.

مقتدایی ادامه داد: تصور نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که به خواست و دیدگاه نمایندگان ملت از سوی وزارت علوم آنگونه که باید و شاید توجه جدی نشده است و امیدواریم این فرصت به وجود آمده کمک کند تا بخشی از کدورت‌ها و موانعی که پدید آمده و سبب شده تا دولت و مجلس نتوانند تعامل حداکثری داشته باشند، مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: وزارت علوم باید به این نکته توجه کند که نمایندگان ملت مطالبی که مطرح می‌کنند به عنوان خواست عمومی مردم است و اینکه وزارت علوم در تعامل حداکثری با مجلس نباشد نوعی خسران محسوب می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: ما به دنبال ایجاد فضای همدلی و همکاری دولت و مجلس هستیم اما به هر حال ابزار استیضاح یکی از حقوق قانونی نمایندگان ملت است و اگرچه دلمان می‌خواهد از آن استفاده نکنیم اما به هر حال زمینه استفاده نکردن از استیضاح را باید دولت و وزارت علوم ایجاد کنند.

مقتدایی در ادامه اظهار کرد: به نظر می‌رسد مذاکرات این هفته و هفته آینده تعیین‌کننده روند بعدی در خصوص استیضاح خواهد بود. البته زمان جلسات بعدی هنوز مشخص نشده و قرار است که با توافق مجلس و دولت باشد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 163 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image