ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه توسعه تحصيلات تكميلي و تفكيك جنسيتي در طرح جامع دانشگاه آزاد (5 مهر 91)

توسعه تحصيلات تكميلي و تفكيك جنسيتي در طرح جامع دانشگاه آزاد (5 مهر 91)

معاون آموزشي دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی درصدد افزایش ميزان وام دانشجویی براي دانشجویان است.



دکتر حسين بلندی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: به منظور افزایش رشته‎های تحصیلات تکمیلی، یک طرح جامع آموزشی در دست اقدام داریم،‌به عبارت ديگر در هر استان تمام مراکز بررسی‎های لازم را انجام داده و نیازهای واحد مربوطه را استخراج مي‌کنند.


وي با تأکید بر اینکه در این طرح، نیازهای استان نیز لحاظ مي‌شود، اظهار کرد: در اولین فرصت جهت افزایش رشته‎های تحصیلات تکمیلی مورد نظر، اقدام خواهد شد.


وی در خصوص طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاهها، تصریح کرد: با توجه به شرایط و بررسی‏های انجام شده در نظام جامع آموزشی، این مهم نیز لحاظ خواهد شد.


معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور در خصوص کاهش هزینه‎های شهریه دانشجویی در دانشگاه‌ آزاد، بیان کرد: ریاست دانشگاه آزاد تلاش می‏‌کند تا از افزایش شهریه‏‌ها جلوگیری کند و در حال حاضر هم و غم دانشگاه آزاد بر این اساس است.


وی با بیان اینکه برنامه‏‌ریزی‏‌ها و شرایط را براي تعادل شهریه انجام داده‌ايم، گفت: در این راستا مصوباتی لحاظ شده است، به عبارت ديگر افزایش وام دانشجویی منوط به قوانین و مقرراتی است که از طریق مجلس پیگیری شود و البته دانشگاه آزاد نیز در تلاش بوده که از منابع دیگر، این مسائل را برای دانشگاه و دانشجویان تسهیل کند.

کلمات کلیدی: تفکیک جنسیتی دانشگاهها، تک جنسیتی کردن دانشگاهها، دانشگاه آزاد، تفكيك جنسيتي دانشگاه آزاد، افزایش ميزان وام دانشجویی دانشگاه آزاد، توسعه تحصيلات تكميلي دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 419 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image