ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه در زمان استیضاح، اقتدار مجلس به استماع سخنان استیضاح کنندگان و وزیر است

در زمان استیضاح، اقتدار مجلس به استماع سخنان استیضاح کنندگان و وزیر است

یک نماینده متقاضی استیضاح وزیر علوم اظهار کرد: اگر مجلس قصد دارد اقتدار خود را حفظ کند باید صحبت‌های استیضاح کنندگان و همچنین وزیر را بشنود.


سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جلسه استیضاح وزیر علوم، اظهار کرد: در جلسه فردا قطعا اگر مجلس بخواهد اقتدار خود را حفظ کند و بعد نظارتی که قانون برایش مشخص کرده رعایت کند باید صحبت‌های استیضاح کنندگان، صحبت‌های وزیر و یا رئیس جمهور را گوش داده و سپس نتیجه گیری کند.

این نماینده مجلس که خود یکی از متقاضیان استیضاح وزیر علوم است در ادامه اظهار کرد: اینکه بخواهند حاشیه سازی کنند و بگویند که نماینده‌ها فلان مشکل را دارند بدون این‌که نام نماینده‌ای را بیاورند صحیح نیست. اما اگر واقعا نمایندهای خلاف کرده باید به اسم نام ببرند و این‌گونه نباشد که نمایندگان را به صورت عام زیر سوال ببرند که به نظر من این مسأله یک شانتاژ و حاشیه سازی است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خاطرنشان کرد: ایجاد حاشیه سازی صحیح نیست و برای این است که ذهن مردم و دیگران را به جای دیگری منتقل کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر استدلال استیضاح کنندگان منطقی است باید به آن گوش داده شود، اظهار کرد: اگر واقعا صحبت‌های نمایندگان قانع کننده نبوده و صحبت‌های وزیر قانع کننده بود در این صورت رأی لازم مصادر شود. در واقع ملاک رأی مجلس است.

آمار بازدید: 152 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image