ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه چهل و ششمین نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور برگزار می‌شود

چهل و ششمین نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور برگزار می‌شود

مدیر حمایت و پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از برگزاری چهل و ششمین نشست مدیران فرهنگی واجتماعی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور به میزبانی دانشگاه مازندران خبر داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا- منطقه مازندران، جعفر رضازاده دراین باره گفت: نشست مدیران فرهنگی واجتماعی دانشگاههای منطقه 3 کشور طی روزهای 4 تا 7 شهریورماه به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مدیران فرهنگی و اجتماعی 20 دانشگاه و مرکز آموزش عالی دولتی منطقه 3 کشور در این گردهمایی، به ارایه موضوعات تخصصی در این نشست پرداخت و گفت: بحث و تبادل نظر و انتقال تجارب فرهنگی درخصوص توصیف و اولویت بندی برنامه های ویژه آغاز سال تحصیلی و دانشجویان جدیدالورد در دو حوزه قابل تفکیک فرهنگی و اجتماعی و همچنین فرآیند شکل گیری فعالیت های اجتماعی و آسیب های آن در مقیاس خرد «دانشجویی، کارکنان ، اساتید)، از جمله مباحث دستور کار این نشست است.

رضازاده همچنین به کارگاه آموزشی با موضوع «بازشناسی جریان های تکفیری، علل ظهورآن در منطقه » اشاره کرد و افزود: به همین منظور از دکترعلیزاده موسوی محقق و پژوهشگر حوزه و دانشگاه دعوت کردیم تا خطرات و آسیب های این جریان را برای مدیران دانشگاه های منطقه 3 کشور تبیین کند.

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image