ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رييس دانشگاه علم‌وفرهنگ: هدف ما حل مشكل اشتغال فارغ‌التحصيلان است (11 مهر 91)

رييس دانشگاه علم‌وفرهنگ: هدف ما حل مشكل اشتغال فارغ‌التحصيلان است (11 مهر 91)

مراسم معارفه دانشجويان جديدالورود دانشگاه علم و فرهنگ صبح امروز با حضور رييس اين دانشگاه، معاونان، برخي از اساتيد و دانشجويان جديد در محل سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار شد.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهي»‌خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر ايماني خوشخو رييس دانشگاه علم و فرهنگ خطاب به دانشجويان جديدالورود اين دانشگاه، با بيان اينكه قرار است در اين دانشگاه در كنار هم و تكيه بر هم صحنه علم و دانش را به جلو حركت دهيم، گفت: دانشگاه علم و فرهنگ بر اساس سياست‌هاي كلي جهاد دانشگاهي تاسيس شده است و جهاد دانشگاهي نهادي 30 ساله است كه پژوهش‌هاي مورد نياز جامعه را انجام مي‌دهد.


وي با تاكيد بر اينكه واژه «نه» در جهاد دانشگاهي شنيده نمي‌شود، پژوهشگاه رويان و دستاوردهاي ديگر جهاد را از نمونه‌هاي بارز فعاليت‌هاي جهاد دانشگاهي عنوان كرد.


رييس دانشگاه علم و فرهنگ با بيان اينكه دانشگاه علم و فرهنگ داراي 82 عضو هيات علمي تمام وقت و 340 نفر استاد حق‌التدريس در گروه‌هاي آموزشي مختلف است، گفت: جهاد دانشگاهي، اعضاي هيات علمي خود را از اساتيد دانشگاه‌‌هاي برتر و همچنين اعضاي هيات علمي پژوهشگاه‌ها و پژوهشكده‌هاي جهاد انتخاب مي‌كند.


ايماني با تاكيد بر اينكه دانشگاه‌ علم و فرهنگ براي افزايش صندلي‌هاي دانشگاهي ايجاد نشده است، تاكيد كرد: ما نمي‌خواهيم افرادي را با يك برگه ليسانس وارد جامعه كنيم، بلكه در صدديم با پشتوانه پژوهشگاه‌ها و پژوهشكده‌هايمان در جهاد دانشگاهي كه در رشته‌هاي مختلف فعال هستند، فارغ‌التحصيل بيكار نداشته باشيم.


وي با تاكيد بر اينكه دانشجو بايد هم از لحاظ فرهنگي و هم از بعد علمي رشد كند، تصريح كرد: ظرفيت كشور به حدي است كه دانشجويان بتوانند در جاي جاي آن تاثيرگذار باشند.


معاون آموزشي جهاد دانشگاهي با تاكيد بر اينكه دانشگاه علم و فرهنگ با يك مجموعه قوي انقلابي به نام جهاد دانشگاهي وصل است، تصريح كرد: در آخرين نشست وزير علوم با هيات رييسه جهاد دانشگاهي، وي نيز از دانشگاه‌هاي علم و فرهنگ رضايت داشته است كه اين نشان دهنده اين موضوع است كه وزارت علوم نيز اين دانشگاه را خوب شناخته است.


وي با تاكيد بر اينكه نبايد بين اساتيد، دانشجويان و مسوولان فاصله‌اي باشد، تصريح كرد: در نظرسنجي كه صورت گرفته است، خانواده 70 درصد دانشجويان از اينكه فرزندانشان در اين دانشگاه تحصيل مي‌كنند، اظهار رضايت دارند كه اين موضوع وظيفه ما را سنگين خواهد كرد.


به گفته وي، واحد تحصيلات تكميلي علم و فرهنگ در سال 84 راه‌اندازي شده است و هم‌اكنون در پنج رشته دكتري و 18 رشته كارشناسي ارشد فعاليت مي‌كند.


ايماني با اشاره به شاخص قبولي دانش‌آموختگان اين دانشگاه در مقاطع تحصيلي بالاتر، گفت: 647 نفر از دانشجويان دانشگاه در سال 90، در مراكز آموزش عالي كشور اعم از دولتي، غير دولتي و آزاد پذيرفته شده‌اند كه نسبت به سال قبل آن 84 درصد رشد داشته است. از اين تعداد 238 نفر در دانشگاه‌هاي دولتي، 367 نفر در دانشگاه آزاد پذيرفته شده‌اند و 42 نفر نيز جزو دانش‌آموختگان ممتاز مي‌باشند.


به گزارش ايسنا، نمايشگاهي نيز در جنب سالن همايش‌ها از دستاوردهاي دانشجويان هنر دانشگاه علم و فرهنگ براي دانشجويان جديدالورود برگزار شد.


همچنين معاونان دانشگاه علم و فرهنگ نيز طي اين نشست به بيان ساختار و فعاليت‌هاي معاونت‌هاي خود پرداختند.

کلمات کلیدی: اشتغال فارغ‌التحصيلان، مشکل اشتغال فارغ‌التحصيلان، دانشگاه علم‌ و فرهنگ، دانشجويان جديدالورود دانشگاه علم و فرهنگ

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image