ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشجو شدن، مسئولیت افراد را سنگین‌تر می‌کند

دانشجو شدن، مسئولیت افراد را سنگین‌تر می‌کند

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها، تاکید کرد: دانشجو شدن مسئولیت افراد را سنگین‌تر می‌کند چراکه راه خطیری پیش روی دانشجویان است.


به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ابراهیمی که صبح امروز در همایش معنوی میثاق مهر در حرم مطهر رضوی حضور یافته بود، در ادامه خطاب به دانشجویان اظهار کرد: شما قدم به مکانی بزرگ و مقدسی گذاشتید؛ باید توجه داشت دانشگاه محلی مقدس است اما این تقدس در مشهد دوچندان خواهد بود.

وی ادامه داد: همجواری ما با مرقد مطهر امام رضا(ع) مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد و هنگامی که شما با مدرک تحصیلی خود از این شهر می‌روید، انتظار این است که نماد و معرفی از این شهر باشید.

ابراهیمی تاکید کرد: در این روز باید پیمان ببندیم که همجواران خوبی برای امام رضا(ع) خواهیم بود و بتوانیم برای ابلاغ پیام این بزرگان رسالت خود را به انجام رسانیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دانشجو باید اعتماد به خدا و خدمت به خلق را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد گفت: تجمع ما در این مکان مسئولیت ما را سنگین‌تر خواهد کرد چراکه راه خطیری پیش روی دانشجو و دانشگاهیان است.

وی با اشاره به پذیرفته شدگان در دانشگاه علوم پزشکی، به تشریح تفاوت‌های این دانشجویان با سایر پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها پرداخت و افزود: دانشجویان علوم پزشکی علاوه بر مسئولیت در حوزه آموزش و پژوهش، بار سنگین درمان بیماران و تولی سلامت جامعه را نیز بر عهده دارد.

ابراهیمی تاکید کرد: به همین منظور انتظار می‌رود دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی به نکات اخلاقی که همان اعتماد به خدا و خدمت به خلق خدا است، توجه بیشتری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: این دانشجویان باید همیشه رسالت خود را مدنظر داشته باشند تا بیماران وجهه الهی را در دستان آن‌ها ببینند.

آمار بازدید: 382 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image