ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ایجاد خانه های نخبگان در گرو مساعدت استانداری (12 مهر 91)

ایجاد خانه های نخبگان در گرو مساعدت استانداری (12 مهر 91)

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور راه اندازی خانه نخبگان را از مصوبات دور سوم سفرهای استانی دانست و گفت: ایجاد این خانه ها در گروه مساعدت استانداری برای واگذاری فضای مناسب است.


دکتر نسرین سلطانخواه در حاشیه همایش دو روزه نخبگان جوان در پاسخ به خبرنگار مهر، ایجاد خانه نخبگان را از مصوبات دور سوم سفرهای استانی ذکر کرد و افزود: در این راستا قرار شد تا استاندار فضای مناسبی را برای ایجاد خانه نخبگان در اختیار بنیاد ملی نخبگان قرار دهد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه این فضا هنوز در اختیار بنیاد ملی نخبگان قرار نگرفته است، یاداور شد: امیدواریم که مساعدتهای لازم در این صورت گیرد تا بتوانیم اقدام به راه اندازی خانه های نخبگان کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استانداری قولهایی در این زمینه داده است، خاطر نشان کرد: با تحقق این امر پس از راه اندازی دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان، نسبت به راه اندازی خانه های نخبگان اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خانه های نخبگان به عنوان تشکیلات علمی و اجتماعی برای بحث و تبادل نظر، ارائه ایده های نو و تصمیم سازی در جهت حل مسایل و مشکلات کشور راه اندازی می شود.

کلمات کلیدی: ایجاد خانه های نخبگان، خانه نخبگان، همایش نخبگان جوان، بنیاد ملی نخبگان

آمار بازدید: 371 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image