ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پرداخت حدود 12 هزار وام از صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان (13 مهر 91)

پرداخت حدود 12 هزار وام از صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان (13 مهر 91)

مدیرعامل صندوق قرض‌‌الحسنه دانشجویان جهاددانشگاهی گفت: صندوق قرض‌‎الحسنه دانشجویان بر اساس یک دیدگاه اقتصادی و ایمانی عمیق شکل گرفته است که به مثابه یک سنت الهی باید مورد توجه قرار گیرد.



غلامعلی نیستانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با اشاره به فلسفه راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد فعال در عرصه دانشگاه از ابتدای فعالیت خود بر اساس نیازها و تقاضاهای جامعه دانشگاهی آغاز به کار کرده است که صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان نیز بر مبنای نیاز دانشجویان شکل گرفته و مباحث اقتصادی و ارزش‌های دینی در آن لحاظ شده است.


وی تصریح کرد: صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان زنجان سیزدهمین شعبه استانی است که بر اساس اهداف و برنامه‎های توسعه‌محوری این نهاد انقلابی راه‌اندازی شده است.


نیستانی با بیان اینکه تاکنون صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان نزدیک به 12 هزار وام پرداخت کرده است، گفت: شروع وام‎های قرض‌الحسنه از سال 87 با مساعدت جهادگران، اساتید دانشگاهی، اعضای صندوق آغاز شده که در عمل، موفقیت‌های چشم‌گیری را رقم زده است.


وی، اعتبار اولیه تخصیص‌یافته به صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان را 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این ظرفیت و بستر بر اساس تقاضا و نیاز متقاضیان افزایش یافته و به مرور، ارقام افزون‌تری در اختیار این صندوق قرار می‌گیرد.


این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد خودباوری در میان جامعه دانشگاهی و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، از دیگر اهداف راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان است که امید می‌رود با تلاش مسئولان، حرکتی جریان‌ساز در جامعه شکل گیرد.

کلمات کلیدی: وام دانشجویی، صندوق قرض‌‎الحسنه دانشجویان، وامهای پرداختی صندوق قرض‌‎الحسنه دانشجویان، صندوق قرض‌‌الحسنه دانشجویان جهاددانشگاهی

آمار بازدید: 412 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image