ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در استان گيلان (16 مهر 91)

راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در استان گيلان (16 مهر 91)

سرپرست مرکز آموزش علمی‌کاربردی خانه کارگر رشت از راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع استان در مقاطع تحصیلات تکمیلی خبر داد.



غلامرضا مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، با بیان اینکه 20 مرکز علمی‌کاربردی در استان وجود دارد گفت: مرکز علمی کاربردی خانه کارگر رشت یکی از مراکز 20 گانه علمی کاربردی استان محسوب می شود.


وي ادامه داد: به منظور پاسداشت این روز از دانشجویان و اساتید نمونه و نخبه این دانشگاه طی همایشی تقدیر به عمل خواهد آمد.


مقدسی زمان برگزاری این همایش را 20 مهر سال جاری بیان کرد و گفت: در این همایش که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت برگزار خواهد شد نمایندگان مجلس، رییس دانشگاه علمی کاربردی استان و تنی چند از مسئولین استانی حضور خواهند داشت.


وی از توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه خبر داد و افزود: توسعه تحصیلات تکمیلی در آینده‌ای نزدیک از برنامه‌های محوری در این دانشگاه است.


سرپرست مرکز آموزش علمی‌کاربردی خانه کارگر رشت با بیان اینکه این مرکز حامی نیازها و حقوق حرفه‌ای کارگران است، اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی استان گیلان دارای یک‌هزار و 228 دانشجو است.


مقدسی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر دارای 6 رشته در مقطع کاردانی است، افزود: تعداد رشته‌های این دانشگاه در مقطع کارشناسی 3 رشته است.


وی کامپیوتر گرایش نرم افزار و فناوری اطلاعات، حسابداری واحدهای صنعتی و صنفی و مدیریت مالی را از رشته‌های اصلی در این دانشگاه بیان کرد.


سرپرست مرکز آموزش علمی‌کاربردی خانه کارگر رشت تعداد دانشجویان جدیدالورود در این دانشگاه را 105 دانشجو بیان کرد.


مقدسی با بیان اینکه ارتقاء مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌هایی مورد نیاز صنعت استان از محوری‌ترین برنامه‌های این دانشگاه است، خاطرنشان کرد: از صاحبان صنایع درخواست می‌شود تا رشته‌های موردنیاز صنعت خود را به این دانشگاه بیان كنند.


وی به راهکارهای رشد صنعت در استان اشاره کرد و گفت: برای ارتقاي رشد صنعت در استان باید جلسات یکپارچه‌ای در راستای حمایت از ایده‌های نو با حضور صاحبان صنایع و دانشگاهیان برگزار شود.

کلمات کلیدی: استان گيلان، صنایع استان گيلان، علمی‌کاربردی خانه کارگر رشت، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد رشت، راهکارهای رشد صنعت در استان گیلان

آمار بازدید: 860 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image