ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت قطب علمی معماری شد (22 مهر 91)

دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت قطب علمی معماری شد (22 مهر 91)

دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت از سوی وزارت علوم و فناوری به عنوان قطب علمی معماری و شهرسازی اسلامی کشور انتخاب شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید نقره کار - رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در جمع دانشجویان مقطع دکتری جدیدالورود که در این دانشکده برگزار شد، گفت: دانشجویان دکتری وظیفه سنگینی در جامعه و دانشگاه دارند، یکی از این وظایف حل مشکلات مردم و جامعه به صورت علمی است و پایان نامه های دانشجویی نیز باید در راستای حل مشکلات کشور به صورت کاربردی باشد.

وی یادآورشد: از طرف وزارت علوم دانشکده معماری و شهرسازی علم و صنعت به عنوان قطب علمی معماری و شهرسازی اسلامی کشور معرفی شده است، دانشجویان باید در انتخاب موضوعات پایان نامه‌های خود به این مسئله توجه داشته باشند.

رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت های بالای معماری و شهرسازی اسلامی گفت: ما باید از ظرفیت های بالای معماری و شهرسازی اسلامی بر اساس نیازهای امروز جامعه بیشترین استفاده را ببریم و این معماری را باید بر اساس شرایط و نیازهای امروز جامعه کاربردی کنیم. چرا که معماری و شهرسازی اسلامی به همه ابعاد وجودی انسان توجه دارد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علم و صنعت، دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت، قطب علمی معماری، معماری و شهرسازی

آمار بازدید: 1832 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image