ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استخدام بیش از ۳۰ هزار نفر در سطح ملي (تیر 91)

استخدام بیش از ۳۰ هزار نفر در سطح ملي (تیر 91)

استخدام این تعداد، مازاد برآن ۵۰ هزارنفری است که مجوز استخدام آنها امسال در استان‌ها صادرشده است/ استخدام درتهران فعلا در دستور كار نيست.


معاون راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت رئیس جمهوری، گفت: مجوز استخدام ملی برای بیش 30 هزار نفر در سال جاري صادر شده است.

هاجر تحریری نیک صفت در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به برخی نهادهایی که مجوز استخدام را دریافت کرده‌اند، گفت: مجوز استخدام حدود ۱۰ هزار نفر را به وزارت بهداشت، حدود ۷ هزار نفر به وزارت جهاد کشاورزی، ۲ هزار نفر سازمان ثبت اسناد و ۲ هزار نفر به سازمان ثبت احوال داده‌ شده است.

معاون راهبردی منابع انسانی توسعه مدیریت رئیس جمهوری، خاطرنشان کرد: استخدام این تعداد، مازاد برآن ۵۰ هزارنفری است که مجوز استخدام آنها امسال در استان‌ها صادرشده است.

وی با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی به صورت ملی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد، افزود: پيش از برگزاری آزمون استخدامی باید مراحل قانونی آن طی شود.

معاون راهبردی منابع انسانی برگزاری این آزمون‌های استخدامی را رقابتی عنوان و تصريح كرد: با توجه به رشته‌هایی که مورد نیاز دستگاه‌های دولتی است، متقاضیان مي‌توانند شرکت ‌کنند و افرادی که نمرات بيشتري كسب و در مرحله گزینش قبول ‌شوند، پذیرفته خواهند شد.

نیک صفت با بیان اینکه این نقطه امیدی برای تعداد قابل توجهی از جوانانی است که جویای کار هستند، افزود: اگر هر فردی که برای استخدام در دستگاه‌های دولتی پذیرفته می‌شود در یک خانواده ۴نفری زندگی کند، خانواده‌های بسیاری شاد خواهند شد.

وی در ادامه به استخدام حدود ۵۰ هزار نفر در همه استان‌های کشور نيز اشاره کرد و افزود: آزمون‌ استخدامی خردادماه امسال در ۶ استان برگزار شد و قرار است در ساير استان‌ها نیز در آینده نزدیک برگزار شود.

معاون راهبردی منابع انسانی تصریح کرد: افرادی که پذیرفته می‌شوند در دستگاه‌ها و سازمان‌های استان هايي كه اعلام نیازکرده‌اند و پست‌های بلاتصدی دارند، جذب مي‌شوند.

نیک صفت افزود: اولویت برای استخدام را با مناطق کمتر توسعه یافته در مصوبات سفرهای استانی دولت قرارداده‌ایم.

نیک صفت درپاسخ به این سوال که استخدام های استانی شامل تهران نیز می شود، تصریح کرد: استخدام درتهران را فعلا در دستور كار نداريم اما به شهرستان‌های تهران مجوزی صادر شده است كه در صورتي كه نيروهاي قراردادی بخواهند به شهرستانهای تهران بروند با برگزاری آزمون و تبدیل وضعیت قراردادی به پیمانی این کار صورت گیرد.
منبع: خبرگزاری ایلنا

کلمات کلیدی: استخدام در سطح کشور، استخدام در کل کشور، استخدام در سطح ملی، استخدام بیش از 30 هزار نفر، استخدام در دستگاهها و سازمانهای دولتی

آمار بازدید: 441 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image