ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران در دانشگاه سیستان‌و بلوچستان (1 آبان 91)

برگزاری هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران در دانشگاه سیستان‌و بلوچستان (1 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری این کنگره گفت: هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران طی سه روز 17 تا 19 اردیبهشت 92 به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سیستان و بلوچستان، غلامرضا عزیزیان اظهار داشت: این همایش یکی از پرسابقه‌ترین همایش‌های تخصصی مهندسی کشور بوده و از دستاوردهای مهم این دانشگاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تاکنون 9 کنگره بین‌المللی و 6 کنگره ملی توسط دست اندرکاران برگزاری این کنگره در سطح کشور برگزار شده است، اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های مالی، معنوی و تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان و وزارت خانه‌های ذینفع بتوانیم آنطور که شایسته استان پهناور و مستعد سیستان و بلوچستان و دانشگاه بزرگ و پیشتاز آن می باشد این کنگره با موفقیت و در سطح عالی برگزار شود.

عزیزیان خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره آن هم در زمینه مهندسی عمران می‌تواند بستر مناسبی را برای تبادل اطلاعات و طرح مسائل و مشکلات عمرانی مبتلا به منطقه به منظور یافتن راهکارهای فنی و علمی مناسب از طریق نشست‌های تخصصی با حضور متخصصان، اندیشمندان و صاحب نظران عمرانی کشور، از نزدیک فراهم نماید و زمینه ساز ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و صنعت شود.

کلمات کلیدی: کنگره ملی مهندسی عمران، دانشگاه سیستان ‌و بلوچستان، مهندسی عمران، زمان برگزاری هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران

آمار بازدید: 374 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image