ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری نشست «سوره‌شناسی قرآن» در زنجان (5 آبان 91)

برگزاری نشست «سوره‌شناسی قرآن» در زنجان (5 آبان 91)

رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور و معاونت فرهنگی جهاد‌ دانشگاهی زنجان، سمینار‌های آموزشی پژوهشی «سوره‌شناسی قرآن‌ کریم» در زنجان برگزار می‌شود.



مهدی عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان این مطلب، ابراز کرد: در میان مطالعات نوین قرآنی «سوره‌شناسی» از تازه‎ترین و کم‌شناخته‎ترین زمینه‎هایی است که عرصه فراخ و بکری را پیش‌روی جستجوگران و حق‎جویان کتاب حکیم خداوند قرار می‎دهد.


وی افزود: در این نوع مطالعه و ارتباط با قرآن‌کریم، سوره‎بندی قرآن هدفمند و حکیمانه و هر سوره نیز مجموعه‎ای کاملاً منجسم است که وحدت موضوعی و استقلال در رساندن پیام و هدایت در آن دیده می‎شود.


این مقام مسئول تصریح کرد: این نگاه و ارتباط با سوره‎های قرآن‌کریم در میان آثار مفسران و قرآن‌شناسان بسیار نادر بوده و عمدتاً به دوره معاصر باز می‎گردد.


رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان، ادامه داد: سوره‌شناسی و ارتباط و انس سوره‎ای با قرآن‌کریم، علاوه بر جنبه تخصصی علوم قرآنی، دارای جنبه‎ای عمومی و همگانی است که ترویج و فراگیری آن افزون بر توسعه مطالعات قرآنی، موجب جریان بهتر و عمیق‌تر معارف و هدایت قرآن‌کریم در پیکره جامعه اسلامی می‌شود.


عباسی یادآور شد: به همین منظور، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور، سمینار‌ آموزشی پژوهشی «سوره‌شناسی قرآن» را طی سه جلسه برگزار می‌کند. این سمینار آموزشی پژوهشی ویژه دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دانشگاهی خواهد بود.


این مقام مسئول عنوان کرد: این سمینار طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در روزهای جمعه 5 آبان مصادف با عید سعید قربان، شنبه 13 آبان روز عید‌سعید غدیر‌خم و نیز روز جمعه 26 همین ماه همزمان با روز نخست ماه محرم‌الحرام برگزار می‌شود.


وی گفت: به حاضران شرکت‌کننده در این دوره از سمینار آموزشی و پژوهشی گواهینامه معتبر قرآنی از سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور ارائه خواهد شد.


رییس جهاد دانشگاهی استان زنجان خاطر‌نشان کرد: سمینار‌ آموزشی پژوهشی «سوره‌شناسی قرآن» در سالن اجتماعات شهدای جهاد‌ دانشگاهی زنجان برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: سوره‌شناسی قرآن، نشست سوره‌شناسی قرآن، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور، جهاد‌ دانشگاهی زنجان

آمار بازدید: 310 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image