ارتباط مستقیم با 30953 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار وارد شدن عینک‌سازان، پرستاران و تکنسین‌ها به چرخه آموزش مداوم (7 آبان 91)

وارد شدن عینک‌سازان، پرستاران و تکنسین‌ها به چرخه آموزش مداوم (7 آبان 91)

مدیر کل آموزش مداوم جامعه پزشکی گفت: در سامانه آموزش مداوم جامعه پزشکی برای پرستاران، عینک سازان و تکنیسین ها نیز برنامه آموزشی تدارک دیده می شود.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر احمد عامری اظهار داشت: تا پیش از طراحی سامانه آموزش مداوم جامعه پزشکی فقط کسانی شامل آموزش مداوم می شدند که پروانه کار از نظام پزشکی داشتند ولی با راه اندازی این سامانه امروزه تمام کسانی که شامل قانون آموزش مداوم هستند مثل تکنسین ها، پرستاران و عینک سازان وارد چرخه آموزش مدائم می شوند.


وی افزود: هم اکنون محتوای آموزشی و برنامه های لازم آموزشی برای این گروه ها در دست طراحی است.


وی با اعلام اینکه پیش از طراحی سامانه جامع آموزش مداوم جامعه پزشکی این آموزش ها به صورت جزایر پراکنده ای انجام می شد و در هیچ جایی اطلاعات آن وجود نداشت، گفت: همه کسانی که مشمول آموزش مداوم هستند هم اکنون در این سامانه عضو هستند. این سامانه هم به مشمولان آموزش ها اطلاع رسانی می کند و هم به ما اطلاع می دهد چگونه برنامه ریزی کنیم.


عامری افزود: این سامانه از سال 90 راه اندازی شد و در سال 91 به مرحله paperless رسید و هم اکنون همه کارها به صورت الکترونیکی انجام می شود و گواهینامه های پایان دوره هم به صورت الکترونیکی صادر می شود و دیگر نیازی به کار اداری و کاغذ بازی نیست.


مدیر کل آموزش مداوم جامعه پزشکی اظهار داشت: در حال حاضر هر کسی از مشمولان آموزش مداوم می تواند وارد سامانه شود و وضعیت خود را ببیند. امتیاز افراد در این سامانه به صورت اتوماتیک ثبت شده و نشان داده می شود.

به گفته وی، گواهی های آموزشی قبلا کاغذی صادر می شد و افراد بعد از پنج سال باید مدارک خود را به دانشگاه ها و سازمان نظام پزشکی می دادند که این مسیرها با طراحی این سامانه حذف شده است.


براساس گزارش وبدا، وی افزود: در حقیقت به محض اینکه فرد در سامانه ثبت نام می کند و دبیر برنامه تایید می کند که فرد در آموزش شرکت کرده، امتیازش در سامانه ثبت شده و در پایان پنج سال نیز سازمان نظام پزشکی که مجری صدور پروانه است با دسترسی به سامانه این اطلاعات را می بیند و اقدام می کند.

عامری گفت: این سامانه از اواسط سال 88 به صورت آزمایشی شروع شد، در سال 89 فراگیر شد و در سال 90 اجباری و در سال 91 بدون کاغذ شد و شامل کلیه مشمولان قانون آموزش مداوم می شود.

کلمات کلیدی: آموزش مداوم، آموزش مداوم عینک سازان، آموزش مداوم پرستاران، آموزش مداوم تکنسین ها

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image