ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی راه اندازی سامانه نرم افزاری برای فارغ التحصیلان رشته پزشکی (8 آبان 91)

راه اندازی سامانه نرم افزاری برای فارغ التحصیلان رشته پزشکی (8 آبان 91)

سامانه نرم افزاری توزیع پزشکان و طرح نیروی انسانی با هدف پاسخگویی و تامین نیازهای اطلاعاتی و تعامل الکترونیکی فارغ التحصیلان پزشکی و متقاضیان طرح در مناطق مختلف کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.


به گزارش خبرنگار مهر، هدف اصلی از راه اندازی این سامانه، مدیریت همه جانبه طرح پزشکان و فارغ التحصیلان و اطلاع رسانی موثر و مفید برای کاربران مرتبط است.

در این سامانه جدیدترین اخبار و اطلاعات، قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل ها در دسترس متقاضیان گذراندن طرح نیروی انسانی قرار گرفته و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس www.tarh.behdasht.gov.ir اطلاعات مورد نیاز خود را در سامانه توزیع پزشکان جستجو کنند.

بخشهایی همچون تشکیل پیام آوران بهداشت و نظام وظیفه پزشکان، سهمیه مناطق محروم و ضرایب آنها به تفکیک منطقه و استان از جمله عناوین کاربردی این سامانه است.

در این سامانه امکانی فراهم شده تا افرادی که در حال گذران طرح خود هستند مشکلات و دیدگاه های خود را از این طریق با مسئولان در میان بگذارند تا نسبت به رفع و یا به حداقل رساندن چالشهای موجود اقدامات شود.

در این زمینه دکتر حسین رضایی دبیر جشنواره خدمات الکترونیک سلامت تاکید کرد: اداره تامین و توزیع نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قبل از راه اندازی این سامانه با انبوهی از مراجعان و چالش ها برای پاسخگویی مواجه بود، که با راه اندازی این سامانه بسیاری از این مشکلات کاهش خواهد یافت.

وی گفت: لازم است تمامی فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی برای جلوگیری از ترددهای غیر ضرور و مراجعات غیر منطقی و هزینه ساز برای خود و متولیان امر قبل از هر اقدامی از امکانات و اطلاعات موجود در این سامانه بهره مند شوند.

کلمات کلیدی: فارغ التحصیلان رشته پزشکی، سامانه نرم افزاری پزشکی، رشته پزشکی، تعامل الکترونیکی فارغ التحصیلان پزشکی، www.tarh.behdasht.gov.ir

آمار بازدید: 867 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image