ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ورزش خوابگاهی هدفمند می‌شود (9 آبان 91)

ورزش خوابگاهی هدفمند می‌شود (9 آبان 91)

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در چهل و دومین گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، گفت: یکی از اهداف اصلی ما برنامه‌ریزی برای انجام ورزش در خوابگاهها است تا دانشجویان تعطیلات آخر هفته خود را به فعالیتهای ورزشی اختصاص دهند و ما باید در جهت انجام آن فرهنگ سازی کنیم.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محمد کشتی دار در این گردهمایی با ارائه گزارشی از جمع بندی نظرات و پیشنهادات جلسات هم اندیشی بازنگری ورزش دانشگاهی، مسائل مربوط به مسابقات، المپیادها، مناطق، انجمنهای ورزشی، ارزیابی تربیت بدنی، ورزش های همگانی، ورزش خوابگاهها، روزآمدی و انطباق آئین نامه ها، فعالیتهای برون مرزی و اعزام تیمهای ورزشی، سند چشم انداز1404، توسعه ورزشهای بومی- محلی را تشریح کرد.


وی افزود: هر نهاد و سازمانی هر چند وقت یکبار باید برنامه‌های خود را مرور کند تا نتایج را با اهداف اولیه مقایسه کرده و اداره تربیت بدنی سازمان نیز طی جلسات مختلفی روی محورهای مورد نظر بحث و تبادل نظر کرده است.


دکتر کشتی دارگفت: فعالیتهای مختلف ورزشی از حیاط دانشگاه شروع می‌شود و بعد بین دانشگاهی و نهایتا سراسری و بعد به المپیادها ختم می‌شود.


وی افزود: المپیاد یک فعالیت پرهزینه است و باید بین مناطق صورت بگیرد و دانشگاه‌های دیگر نظیر پیام نور وجامع علمی کاربردی نیز در آن شرکت کنند.


مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در پایان با تاکید بر بحث برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی در مسابقات قهرمانی و ورزش‌های همگانی گفت: این موضوع باید در دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد چراکه در حال حاضر بیشترین بودجه ورزش‌های دانشگاهی صرف ورزش قهرمانی می‌شود و مسلما در این میان ورزش‌های همگانی نیز باید از بودجه مناسبی بهره مند شوند.

کلمات کلیدی: ورزش خوابگاهی، هدفمند شدن ورزش خوابگاهی، ورزش در خوابگاههای دانشجویی، ورزش دانشجویان

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image