ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار سایر اخبار یکه تازی اپل در بازار تبلت‌های آموزشی (9 آبان 91)

یکه تازی اپل در بازار تبلت‌های آموزشی (9 آبان 91)

در آستانه رونمایی از سیستم عامل جدید مایکروسافت به نام ویندوز 8 که نسخه آرتی آن برای استفاده در تبلت‌ها طراحی شده و همچنین افزایش محبوبیت ابزارهای کاربردی سیستم عامل گوگل به نام آندروید، اپل همچنان در بازار تبلت‌ها یکه‌تازی می‌کند. اما در یک مکان برتری کمپانی اپل اغلب ناملموس می‌ماند و آن جایی است به نام کلاس‌های درس.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اپل از ابتدای تولدش به عنوان تولید کننده رایانه‌های شخصی، بیش از سایر رقیبانش، بازار آموزش را جدی گرفته است. هم‌اکنون نیز این کمپانی با وجود اینکه سایر رقیبانش بازار تجاری و مشتریان را نشانه گرفته‌اند، در حال یکه‌تازی در فروش محصولاتش به موسسات آموزشی است.


البته علاوه بر بازار آموزشی، کمپانی اپل به کمک تیم کوک مدیرعامل این کمپانی در تلاش برای پیشی گرفتن اپل از سایر رقبایش نظیر تبلت‌های تولیدی کمپانی آمازون و گوگل می‌باشد.


به نقل از پایگاه خبری اجوکیشن نیوز، با وجود اینکه قیمت اعلامی آی‌پد مینی اندکی بیش از انتظارات بود ولی تغییرات اساسی در رابطه کاربری برنامه‌ آی بوک که به کاربران این امکان را می‌دهد که شخصا کتاب‌های الکترونیک خود را منتشر کرده و به فروش برسانند، به خودی خود موجی از هیجان را در بین کاربرانش به راه انداخت.


این در حالی است که هر گونه تحول در تبلت‌ها خبرهای خوشی برای مراکز آموزشی به شمار می‌رود چرا که آنها در حال گذر از رایانه‌های اداری و حتی لپ‌تاپ‌ها به سمت استفاده از تبلت‌ها هستند.


جیمز پونس، مدیر مدرسه مک آلن در ایالت تگزاس به این مسئله اعتراف می‌کند چرا که وی معتقد است 90 درصد تکالیف دانش‌آموزان توسط تجهیزات الکترونیک قابل حمل انجام می‌گیرد.


کمپانی اپل زمانی تصمیم به ایجاد رابطه بیشتر با موسسات آموزشی گرفت که مک آلن تصمیم به تجهیز دانش‌آموزان خود به تبلت در عوض استفاده از رایانه‌های سنتی و لپ‌تاپ‌ها گرفت. این مدرسه با قراردادی به ارزش سالانه 3.5 میلیون دلار بیش از 25000 آیپد برای دانش‌آموزان خریداری کرده است.

کلمات کلیدی: تبلت‌های آموزشی، تبلت‌های آموزشی اپل، تبلت های اپل، سیستم عامل جدید مایکروسافت، ویندوز 8، آندروید

آمار بازدید: 232 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image