ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زمان واگذاری مسکن مهر دانشجویی (12 آبان 91)

زمان واگذاری مسکن مهر دانشجویی (12 آبان 91)

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز ثبت‌نام مرحله بعدی مسکن مهر دانشجویی از هفته سوم آبان ماه خبر داد.


غلامرضا خواجه سروی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در غرفه ایسنا، با بیان اینکه تاکنون کمتر از 21 هزار تن به صورت متمرکز از سراسر کشور در طرح مسکن مهر دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند، اظهارکرد: در حال حاضر لیست‌ها را آماده کرده‌ایم و برای وزارت مسکن فرستاده‌ایم که از واحدهای ساخته شده مسکن مهر در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر دانشجویی قبل از پایان دولت دهم واگذار می‌شود، ابراز امیدواری کرد که تعدادی از واحدها تا 22 بهمن سال جاری واگذار شود.

خواجه سروی در خصوص تسهیلات درنظر گرفته شده برای دانشجویان تصریح‌کرد: برخی از شرایطی که برای مردم عادی وجود دارد برای دانشجویان حذف شده برای مثال در شرایط عادی فرد برای دریافت مسکن مهر باید مدتی را در منطقه واگذار شده، ساکن باشد که این موضوع برای دانشجویان حذف شده است.

وی افزود: همچنین در بحث ودیعه مسکن مهر دانشجویی قرار شد که صندوق رفاه دانشجویان به متقاضیان کمک کند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه تا به حال اکثر ثبت‌نام کنندگان دانشجو بوده‌اند، گفت: اولویت واگذاری با دانشجویان دکتری متاهل دارای فرزند سپس دانشجویان کارشناسی ارشد و به همین ترتیب مقاطع پایین‌تر است.

کلمات کلیدی: مسکن مهر دانشجویی، مسکن دانشجویی، زمان آغاز ثبت‌نام مرحله بعدی مسکن مهر دانشجویی، زمان ثبت نام مسکن مهر دانشجویی، ودیعه مسکن مهر دانشجویی

آمار بازدید: 1024 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مهدی دربانی آدينه ۱۵ دي ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱

آقای محترم، چپ بشین راست بگو، اصلا نطق بفرمایید میدید یا نه، اگه بدونید چه فرصتایی رو بیخیال شدیم بخاطر وعده مسکن مهر دانشجویی؟ دعای همه ما دانشجویان بی خانمان متاهل پشت سرتونه....