ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه آخرین وضعیت سند آمایش آموزش عالی (18 آبان 91)

آخرین وضعیت سند آمایش آموزش عالی (18 آبان 91)

سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم با اشاره به آخرین وضعیت سند آمایش آموزش عالی اعلام کرد که این سند برای تصویب به مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.


به گزارش خبرنگار مهر ، رضا عامری در همایش معاونان آموزشی درباره آخرین جزئیات طرح آمایش آموزش عالی اظهار داشت: الان در کشور سندی به نام سند آمایش سرزمین نداریم اما بهترین افراد برای تدوین این سند دانشگاهیان با همکاری بخش اجرایی هستند.

وی با بیان اینکه طرح آمایش آموزش عالی از سال 88 کلید خورد اضافه کرد: 30 کمیته آمایش استانی با رویکرد از بالا به پائین و از پائین به بالا برای این سند تشکیل شد.

به گفته سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم ، نهادهایی از جمله مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی این سند را برای تصویب مشاهده کردند که اجرایی شدن آن جنبه قانونی پیدا کند و با تغییر افراد این سند به فراموشی سپرده نشود.

عامری مرحله بعدی اجرایی کردن این سند را ابلاغ آن عنوان کرد و گفت: نظارت و ارزیابی این سند و میزان پیشرفت آن مدام بررسی خواهد شد. سند مذکور قرار است در افق 1404 به اهداف خود برسد.

وی به سه راهکار اجرایی کردن این سند اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل کارگروه اجرایی سند در دانشگاهها، مطالعه مستمر گزارشهای طرح و تدوین برنامه جامع توسعه دانشگاهها بر اساس سند آمایش مهمترین راههای اجرایی کردن این سند به شمار می آید.

به گفته سرپرست مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم هر دانشگاه متناسب با اهداف و برنامه های خود باید بخشی از سند آمایش را عملیاتی کند و اهداف این سند تا سطح بین المللی دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: سند آمایش این قابلیت را دارد که دانشگاهها، راهکارها و اهداف عملیاتی شدن آن را انتخاب و اجرایی کنند.

کلمات کلیدی: سند آمایش آموزش عالی، آموزش عالی، مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، وزارت علوم، سند آمایش

آمار بازدید: 448 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image