ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه حضور مشاوران در خوابگاههای دانشجویی دانشگاه صنعت نفت (18 آبان 91)

حضور مشاوران در خوابگاههای دانشجویی دانشگاه صنعت نفت (18 آبان 91)

معاون دانشجویی دانشگاه صنعت نفت از حضور مشاوران در خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه خبر داد.



محسن متوسل در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» - منطقه خوزستان، اظهارداشت: دور شدن از محیط خانواده و عادت کردن به محیط خوابگاه، از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان خوابگاهی است.


وی افزود: دانشجویان جدیدالورود با محیط جامع جدیدی آشنا می‌شوند و برای آشنایی و ارتباط بیش‌تر نیاز به مشاور دارند. در همین جهت حضور مشاوران در خوابگاه‌های دختران الزامی است که این طرح تا کنون در دانشکده آبادان اجرا شده‌ است.


معاون دانشجویی دانشگاه صنعت نفت گفت: برگزاری دوره‌های مشاوره، کارگاه‌های پیشگیری از مواد مخدر و عدم استعمال دخانیات و همچنین مسائل مربوط با بهداشت روان از اولویت برنامه‌های اجرایی این دانشگاه در خوابگاه‌هاست.


متوسل با بیان اینکه کارگاه‌های پیشگیری از مواد مخدر به‌ صورت منظم در خوابگاه و دانشگاه برگزار می‌شود، ادامه‌ داد: آشنا کردن دانشجویان با مضرات مواد مخدر و ارتقای سطح آگاهی دانشجویان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه‌هاست.


وی با اشاره به تنوع 2 نوع غذا در هر وعده غذایی این دانشگاه، اظهارداشت: تعیین نرخ وعده غذایی به دانشکده‌ها مرتبط می‌شود و هر دانشکده نرخ غذا را با توجه به نوع غذا، کیفیت آن و غیره تعیین می‌کند. نرخ غذا در دانشگاه صنعت نفت مطابق وزارت علوم و از 350 تا 595 تومان است.


کلمات کلیدی: خوابگاه‌های دانشجویی، دانشگاه صنعت نفت، حضور مشاوران در خوابگاه‌های دانشجویی، مشاور تحصیلی، مهم‌ترین دغدغه‌های دانشجویان خوابگاهی، دانشجویان خوابگاهی

آمار بازدید: 559 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
مادر سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۵

سلام و تشکر از همه زحمات کارکنان دانشگاه به نظر من مشاوران باید در خوابگاههای پسران جدید الورود نیز حضور یابند .وسخنرانی در زمینه مسائلی مانند( افسردگی در جوانان )داشته باشند .ما بین دانشجویان کم نیستند افرادی که دچار این بیماری قرن میباشند .میتوانید از نظرات کارشناسان مشاور و روان درمانگران استفاده کنید به امید توفیق روز افزون شما گرامییان.