ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه لزوم راه‌اندازی پارک علم و فناوری در استان ایلام (23 آبان 91)

لزوم راه‌اندازی پارک علم و فناوری در استان ایلام (23 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به لزوم راه‌اندازی پارک علم و فناوری در استان ایلام، گفت: راه‌اندازی پارک علم و فناوری موجب توسعه این استان می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی اکبر متکان، معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در نشست هیئت رئیسه دانشگاه ایلام افزود: پیشرفت‌های دانشگاه ایلام در سال‌های اخیر مناسب بوده است.

به گفته وی به علت حسن نظر شخص رئیس جمهور توسعه همه جانبه دانشگاه‌ها در جمهوری اسلامی طی چند سال اخیر مدیون دولت‌های نهم ودهم است ودراین دوره است که دانشگاه‌ها رشد صد در صدی داشته‌اند و مسیری را که باید در سالیان متمادی طی می‌کردند در فاصله‌ای کوتاه تحت حمایت دولت نهم و دهم پیمودند.

معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزارت علوم افزود: مجموعه سیاست‌های اعمال شده و حمایت‌های شخص رئیس جمهور باعث شد که اعتماد بر دانشگاه‌ها حاکم شود و در این فضای اعتماد رشد کمی وکیفی شکل گیرد که این امر سبب شده است جمهوری اسلامی زودتر از موعد مقرر به جایگاه اول در منطقه از لحاظ توسعه علمی دست یابد وهمچنین از لحاظ رشد علمی در دنیا مقام شانزدهم را کسب کند که برای ما این یک افتخار است.

متکان با بیان اینکه مردم ایلام با مقاومت جانانه خود در طول هشت سال دفاع مقدس برگردن ما حق زیادی دارند، گفت: ما باید با تمام توان در پی رفع محرومیت‌ها و کاستی‌ها در این منطقه باشیم تا گوشه‌ای از زحمات گرانقدر این مردم را جبران کنیم.

وی همچنین خطاب به استاندار ایلام گفت: برای توسعه استان راه اندازی پارک علم و فناوری ضروری است و در این راستا از استاندار این استان می‌خواهم با تمام توان کمک کند تا پارک علم و فناوری در این استان راه‌اندازی شود.

در ادامه این نشست علی محمدی رئیس دانشگاه ایلام گزارشی از روند شکل گیری و عملکرد این دانشگاه در بخش فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و عمرانی ارائه کرد.

گفتنی است پس از این نشست مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه ایلام برگزار شد که این پروژه‌ها شامل افتتاح دانشکده نفت‌وگاز با زیربنای 2700متر مربع و هزینه 21 میلیارد ریال،خوابگاه دخترانه دانشجویی با زیربنای 3000متر مربع و هزینه 20 میلیارد ریال و همچنین کلنگ زنی توسعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی با زیربنای4000 مترمربع بود.

کلمات کلیدی: پارک علم و فناوری، استان ایلام، دانشگاه ایلام، وزارت علوم

آمار بازدید: 572 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image