ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز ثبت‌نام اینترنتی دومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت (تیر 91)

آغاز ثبت‌نام اینترنتی دومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت (تیر 91)

ثبت نام دومین آزمون ادواری سراسری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از 24 تیرماه آغاز شده و تا ششم مرداد‌ماه ادامه دارد.


به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رییس سازمان با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین آزمون از آزمون‌های ادواری سنجش مهارت در سال جاری به صورت هماهنگ و سراسری 3 شهریورماه برگزار می‌شود.

کورش پرند در خصوص شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت و نحوه ثبت نام متقاضیان بیان داشت: برای ثبت نام این آزمون، دفترچه واحد طراحی شده است که متقاضیان پس از دریافت دفترچه و کارت اعتباری از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://advari.irantvto.ir در حرفه مورد نظر ثبت نام نمایند.

وی افزود: دومین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سال جاری، در 39 حرفه به صورت همسان و هماهنگ کشوری و بیش از 350 حرفه غیر متمرکز در بخشهای صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در 3 شهریور ماه همزمان در 31 استان و بیش از 450 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هزینه ثبت نام در آزمون‌های سنجش مهارت برای رشته های فنی و کشاورزی 150 هزار ریال و برای رشته های خدماتی یکصد هزار ریال بوده و متقاضیان هیچ وجه دیگری را برای شرکت در آزمون نمی‌پردازند.

پرند در خصوص اهداف برگزاری سراسری آزمون های سنجش مهارت اشاره کرد: برگزاری سراسری آزمون های سنجش مهارت با اهداف ارتقای کیفیت فرآیند سنجش مهارت، اعتبار بخشی به تجارب فنی و حرفه ای افراد، اطلاع رسانی جامع و ایجاد وحدت رویه، بسترسازی تحقق دولت الکترونیک و توسعه و بهبود خدمت رسانی به مخاطبان اجرایی می شود.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان باید پس از ثبت نام در آزمون براساس جدول شماره یک دفترچه ثبت نامی آزمون با درج کد رهگیری و کد ملی کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند؛ پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی مندرج در جدول شماره یک برای شرکت در آزمون عملی به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان ثبت نام با مشکلی برای ثبت نام اینترنتی اینترنتی آزمون سنجش مهارت مواجه شدند می‌توانند با شماره تلفن 32519616- 026 تماس حاصل نمایند.

بنابراین گزارش ثبت نام دومین آزمون ادواری سراسری متقاضیان سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت 8 صبح روز شنبه 24 تیرماه آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه 6 مردادماه ادامه دارد.

کلمات کلیدی: تاریخ ثبت نام آزمون سنجش مهارت، آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت، ثبت نام اینترنتی آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت

آمار بازدید: 761 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image