ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استخدام اعضای هیات‌ علمی و معلمین با اولویت تاهل (28 آبان 91)

استخدام اعضای هیات‌ علمی و معلمین با اولویت تاهل (28 آبان 91)

رئیس کارگروه مشترک جمعیت و تنظیم خانواده گفت که یکی از مصوبات این کارگروه در جهت کاهش سن ازدواج، اولویت استخدام متاهلین بر مجردها به ویژه معلمین و اعضای هیات علمی است.



امیرحسین قاضی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اظهار کرد:‌ کارگروه در رابطه با موضوع جمعیت، 10 مساله را بررسی می‌کند که یکی از آنها کاهش سن ازدواج است و از جمله مشوقها در این زمینه این است که متاهلین برای استخدام در اولویت باشند؛ به ویژه کسانی که نقش تعلیم و تربیت دارند.


وی افزود: با توجه به اینکه ما می‌خواهیم موضوع ازدواج را به فرهنگ تبدیل کنیم لازم است معلمین و اعضای هیات علمی که نقش الگویی برای جامعه دارند متاهل باشند زیرا کسانی که مجرد هستند نمی‌توانند الگوی مناسبی برای فرزندان ما باشند.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد که این مصوبه کارگروه باید پس از تصویب در کمیسیون مربوطه به صحن علنی مجلس بیاید و برای تبدیل به قانون نیازمند رای اکثریت نمایندگان است.


کلمات کلیدی: استخدام اعضای هیات‌ علمی، استخدام معلمین، شرط استخدامی هیئت علمی، استخدامی به شرط تاهل، اولویت استخدام متاهلین، شرط استخدام معلمین

آمار بازدید: 924 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image