ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارائه تسهیلات قرض الحسنه ۳ هزار میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش بنیان (28 آبان 91)

ارائه تسهیلات قرض الحسنه ۳ هزار میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش بنیان (28 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: طی سال‌های اخیر تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان با شرایط آسان در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نسرین سلطان‌خواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه مجمع تشکل‌های دانش بنیان در اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران افزود: طی 4 سال گذشته از طریق ستادهای فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت‌های مختلفی از شرکت‌های دانش بنیان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ 3 هزار میلیارد تومان با شرایط آسان در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفته است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به راهبری 25 طرح کلان ملی از سوی این معاونت گفت: تولید رادیو داروها، ابر رایانش ملی و تجهیزات پزشکی از جمله این طرح‌ها بوده است.

سلطان‌خواه اضافه کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای راهبری 25 طرح کلان ملی بودجه 1800 میلیارد ریالی اختصاص داده است.

وی با اشاره به لزوم صادرات محصولات دانش بنیان کشور گفت: در سال 89 میزان صادرات محصولات دانش بنیان کشور 620 میلیون دلار بوده است که این میزان در سال 91 باید از مرز یک میلیارد دلار افزایش یابد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه محصولات دانش بنیان کشور نیازمند بازارهای منطقه‌ای و بین المللی هستند، تصریح کرد: باید سهم صادرات کالاهای با دانش و فناوری بالا در کشور افزایش یابد.

سلطان‌خوان تأکید کرد: امیدوارم طرح راهبرد اقتصاد مقاومتی با تدبیر سیاست گذاران و همه مردم دلسوز علاوه بر دور زدن تحریم‌ها منجر به شکست تحریم‌ها نیز شود.

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر توسعه علم و فناوری کشور مسیر جدیدی را آغاز کرده است، افزود: امروز تنها پرورش دانشجو در دانشگاه‌ها هدف نهایی نیست بلکه ثروت زایی، ایجاد اشتغال پایدار و تولید دانش مبنا از اهداف اصلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به شمار می‌رود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاه عمیق بر تکمیل چرخه علم، استفاده از دستاوردهای علمی و پژوهشی و تجاری سازی دستاوردهای علمی را مهم عنوان کرده‌اند و این امر موجب اقتدار کشور و رفاه مردم خواهد شد.

سلطان‌خواه با اشاره به قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: این قانون اثرگذارترین قانون در کشور در راستای شکوفایی حوزه علم و فناوری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی شدن قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، صندوق نوآوری و شکوفایی با سرمایه 3 هزار میلیارد تومانی محقق می‌شود.

کلمات کلیدی: تسهیلات قرض الحسنه، وام قرض الحسنه، شرکت‌های دانش بنیان، وام شرکت‌های دانش بنیان

آمار بازدید: 321 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image