ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه اعطای 20 بورس تحصیلی و به رسمیت شناخته‌شدن مدارک دانشگاهی ایران و تونس در دو کشور (15 آذر 91)

اعطای 20 بورس تحصیلی و به رسمیت شناخته‌شدن مدارک دانشگاهی ایران و تونس در دو کشور (15 آذر 91)

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر منصف بن سالم وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی تونس در خصوص یادداشت تفاهم همکاری فی مابین در زمینه آموزش عالی و انجام تحقیقات علمی و فناوری، برنامه اجرایی این همکاری را امضا کردند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، این توافقنامه که در 9 بند تنظیم شده، دربرگیرنده تبادل اساتید و دانشجویان دو کشور، نظارت مشترک بر پایان‌نامه‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی، شرکت در کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی مشترک بین دو کشور است.


در بند دیگری از این توافقنامه تدوین برنامه‌های کاربردی برای پروژه‌های مشترک و مبادله پژوهشگران و اجرای طرح‌های مشترک در زمینه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، زلزله شناسی و مهندسی زلزله، فناوری نانو، علوم بانکداری و علوم محیط زیست نیز پیش بینی شده است.


اعطای 20 بورس تحصیلی در دو کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین مبادله کارشناسان و متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به منظور تبادل تجربیات و توانمندی‌های یکدیگر از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.


همچنین در بخش دیگری از این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های گسترش زبان و ادبیات فارسی و عربی و به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی دانشگاهی دو کشور نیز پیش بینی شده است.


کلمات کلیدی: بورس تحصیلی، اعطای بورس تحصیلی، چگونگی اعطای بورس تحصیلی، شرایط اعطای بورس تحصیلی، مدارک دانشگاهی ایران، میزان اعتبار مدارک دانشگاهی ایران

آمار بازدید: 426 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image