ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی رتبه دانشگاه کاشان در بین دانشگاه‌های کشور (17 آذر 91)

رتبه دانشگاه کاشان در بین دانشگاه‌های کشور (17 آذر 91)

رییس دانشگاه کاشان از کسب رتبه ششم دانشجویان این دانشگاه در دوره تحصیلات تکمیلی کارشناسی‌ ارشد و دکترا خبر داد.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، عباس کتابی اظهارکرد: بر اساس رتبه‌بندی و اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دانشجویان این دانشگاه توانسته‌اند در معیار قبولی در آزمون کارشناسی‌ ارشد و دکترا رتبه ششم را به خود اختصاص دهند.


وی ادامه ‌داد: سال جاری حدود 700 دانشجو در دوره کارشناسی‌ ارشد این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.


رییس دانشگاه کاشان به کسب رتبه 11 این دانشگاه در بین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور بر اساس پایگاه و بومتریکس اشاره‌کرد و افزود: این رتبه‌بندی بر اساس میزان فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه‌ها و موسسات علمی و آموزشی اعلام شده‌ است.


به گفته وی بر طبق این رتبه‌بندی، دانشگاه کاشان در بین دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم به غیر از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی رتبه هشتم را دارد.


کتابی خاطر نشان کرد: این دانشگاه همچنین بر اساس آمار پایگاه رتبه‌بندی جهان اسلام در بین دانشگاه‌های کشور رتبه 18 را به دست‌آورده که نسبت به سال 89 صعود قابل توجهی داشته‌ است.


وی به کسب رتبه نخست دانشجویان این دانشگاه در مسابقات بین‌المللی و ملی کن‌ست برای دومین سال پیایی اشاره‌ و تصریح‌کرد: همچنین دانشجویان این دانشگاه در مسابقات کمیکار رتبه دوم را کسب کردند.


رییس دانشگاه کاشان کسب این افتخارات را حاصل تلاش و کوشش اعضای هیئت علمی و مجموعه کارکنان این دانشگاه ذکر کرد و گفت: برای رسیدن هر چه زودتر به اهداف سند چشم‌انداز توسعه 1404 این دانشگاه نیاز به جهاد علمی و تلاش بیشتر دانشجویان، استادان و کارکنان دارد.


کلمات کلیدی: رتبه دانشگاه کاشان در ایران، رتبه علمی دانشگاه کاشان، جایگاه دانشگاه کاشان در ایران، دانشگاه کاشان، ارشد دانشگاه کاشان، دکتری دانشگاه کاشان

آمار بازدید: 1901 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image