ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی مهلت ثبت‌نام پذیرش «دستیار تخصصی پزشک خانواده» (2 دی 91)

مهلت ثبت‌نام پذیرش «دستیار تخصصی پزشک خانواده» (2 دی 91)

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه پذیرش دستیار در رشته دکترای تخصصی پزشک خانواده از روز یکشنبه 26 آذر ماه آغاز شده و تا 24 دی ماه جاری ادامه دارد گفت: داوطلبان می توانند برای ثبت نام به سایت دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی http://etums.tums.ac.ir مراجعه کنند.



دکتر محمد جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، با بیان اینکه پذیرش دستیار در رشته دکترای تخصصی پزشک خانواده در راستای اجرای مصوبه هفتاد و پنجمین نشست آموزش پزشکی و تخصصی وزرات بهداشت آغاز شده است گفت: این دوره به صورت ترکیبی از آموزش‌های مجازی و حضوری با همکاری دانشکده پزشکی و دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می‌شود.


وی به شرایط پذیرش متقاضیان اشاره کرد و افزود: پزشکان عمومی که به عنوان پزشک خانواده مشغول به کار هستند و دوره MPH پزشکی خانواده را به پایان رسانده‌اند، می‌توانند وارد این دوره شوند و سایر متقاضیان نیز با شرایطی که جزئیات آن در اطلاعیه فراخوان در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران آمده است؛ واجد شرایط پذیرش خواهند بود.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران http://etums.tums.ac.ir مراجعه کنند و داوطلبان باید مدارک خود مبنی بر دارا بودن شرایط ورود به دوره را از طریق سامانه دانشکده مجازی به آدرس http://reg.tums.ac.ir ارسال کنند.


دکتر جلیلی زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان را همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) اعلام کرد و اظهار داشت: بورد تخصصی رشته پزشک خانواده مدارک را بررسی می‌کنند و با استعلام نظرات شبکه و رییس دانشگاه مربوطه و پس از انجام مصاحبه علمی، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی همزمان با میلاد پیامبر(ص) چهارشنبه 11 بهمن ماه از طریق همین سامانه اعلام می‌شود.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه ارائه خدمات پزشک خانواده باعث افزایش کیفیت و اثر بخشی خدمات، افزایش رضایتمندی آحاد جامعه می‌شود، گفت: تحقیقات نشان می‌دهد، سطح سلامت فرد و خانواده‌های تحت پوشش پزشک خانواده با صرف هزینه کمتر از سطح سلامت گروه مشابه که تحت پوشش نیستند بالاتر است.


کلمات کلیدی: دستیار تخصصی پزشک خانواده، پزشک خانواده، دانشگاه علوم پزشکی تهران

آمار بازدید: 792 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image