ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش آغاز ثبت نام در دکتری پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران (19 دی 91)

آغاز ثبت نام در دکتری پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران (19 دی 91)

چهارمین دوره پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی (PhD by Research) برای سال تحصیلی 93 - 92 آغاز شد و داوطلبان تا 20 اسفند ماه فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.


به گزارش خبرنگار مهر،‌ دانشگاه علوم پزشکی تهران برای چهارمین سال متوالی اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی در 32 مرکز تحقیقاتی می کند.

داوطلبان می توانند با مطالعه مراکز تحقیقاتی و اساتید راهنمای مورد نظر خود تماس گرفته و از شرایط اختصاصی مراکز اطلاع یابید و از تمایل خود برای گذراندن دوره در حیطه پژوهشی مربوط به آن مرکز و استاد راهنمای پیشنهادی خود اطمینان حاصل کنند.

پذیرش نهایی بر اساس احراز شرایط عمومی و اختصاصی و نتیجه مصاحبه حضوری طبق آیین‌نامه دوره دکتری تخصصی پژوهشی (PhD by Research) صورت می گیرد.

مهلت ثبت نام از تاریخ 12 دی تا 20 اسفند 91 است و از طریق سایت http://etr.tums.ac.ir انجام می گیرد. دانشجوی پذیرش شده یا واحد حمایت کننده وی جهت گذراندن واحدهای دوره عالی پژوهش (M phil) که در سال اول دوره برگزار می شود، موظف به پرداخت شهریه به مبلغ 10 میلیون ریال است.

کلمات کلیدی: دکتری پژوهشی، ثبت نام در دکتری پژوهشی، دکتری، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتری دانشگاه علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی

آمار بازدید: 575 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image