ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه فراخوان 10 روزه ثبت‌نام بورس دکتری خارج در سال 92 آغاز شد (1 بهمن 91)

فراخوان 10 روزه ثبت‌نام بورس دکتری خارج در سال 92 آغاز شد (1 بهمن 91)

متقاضیان بورس دکتری خارج سال 92 از هم اکنون می توانند با مراجعه به سامانه اداره کل بورس وزارت علوم، مراحل نام نویسی و ارسال تقاضا را آغاز کنند.


به گزارش خبرنگار مهر، وزارت علوم در نظر دارد تعدادی از افراد واجد شرایط را از بین فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و مربیان آموزشی و پژوهشی و کارشناسان دستگاههای اجرایی کشور برای ادامه تحصیل در خارج از کشور (ترجیحاً به کشورهای روسیه، چین، بلاروس، آمریکای جنوبی، ژاپن و هند) برگزیند.

به همین منظور، فرایند 10 روزه ثبت نام از امروز شنبه 30 دی ماه در سامانه اداره کل بورس این وزارتخانه به نشانی اینترنتی http://scholarship.msrt.gov.ir آغاز شد.

اعلام شرایط بورس و اعزام

قبولی در مصاحبه علمی و عمومی اداره کل بورس و اموردانشجویان خارج، داشتن صلاحیت‌های علمی و عمومی هیأت اجرایی جذب دانشگاه و هیأت مرکزی جذب وزارت مطابق مقررات مربوط.

پذیرفته شدگان اعزام باید حداکثر تا 31 شهریور سال 1393، نسبت به اخذ حد نصاب نمره زبان، پذیرش مورد تأیید شورای تخصصی اعزام، دریافت ویزا و سایر موارد اعزام اقدام کنند. بدیهی است پس از اتمام زمان مذکور، قبولی فرد «کان لم یکن» تلقی می‌ شود.

تبصره: حداقل کسب نمره زبان برای اعزام داوطلبان رشته‌های فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم پایه 50 = MSRT و برای رشته‌های علوم انسانی و هنر 55 =MSRT و یا معادل آن تعیین شده است.

داوطلبان باید توجه داشته باشند افزون بر نمره مذکور، در صورتی که دانشگاه پذیرش دهنده، قبولی و کسب نمره آزمون زبان خاصی را ملاک پذیرش خود قرار دهد، داوطلب موظف است آن شرط را تا قبل از اعزام برآورده کند.

دانشگاه پذیرش دهنده، استاد راهنمای خارج، موضوع رساله دکتری و استاد ناظر داخل (یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه محل خدمت مرتبط با تخصص پذیرفته شده) باید در شورای تخصصی اعزام اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج مورد تأیید قرار گیرند.

سپردن وثیقه که میزان آن با توجه به کشور محل تحصیل و براساس مصوبات شورای مرکزی بورس تعیین می‌شود.

دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های کارشناسی ارشد باید تا 31 شهریور سال 1393 فارغ التحصیل شوند.

کلمات کلیدی: شرایط بورس، شرایط بورس دکتری، شرایط بورس دکتری خارج، بورس دکتری خارج، ثبت نام بورس دکتری خارج، دکتری، بورس دکتری

آمار بازدید: 737 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image