ارتباط مستقیم با 30947 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران در دانشگاه امیرکبیر (29 بهمن 91)

برگزاری دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران در دانشگاه امیرکبیر (29 بهمن 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران اول تا سوم اسفندماه با حضور صاحب نظران، اساتید و دانشجویان کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نوید مقصودی، مدیراجرایی دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران افزود: این کنفرانس به صورت علمی و پژوهشی برگزار می‌شود که به تأیید وزارت علوم نیز رسیده است.

وی با بیان اینکه به دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضا ایران تعداد هزار و 340 مقاله ارسال شده است، بیان داشت: مقالات ارائه شده در دو مرحله داوری شدند که در نهایت 470 مقاله در قالب شفاهی و پوستر ارائه می‌شوند.

مدیر اجرایی دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضا ایران اضافه کرد: از تعداد 470 مقاله‌ برگزیده این کنفرانس تعداد 290 مقاله در قالب شفاهی و 180 مقاله در قالب پوستر طی روزهای برگزاری کنفرانس ارائه می‌شوند.

مقصودی خاطرنشان کرد: آیرودینامیک و پیش‌رانش، مدیریت هوانوردی دینامیک پرواز و کنترل، علوم و فناوری فضایی، سازه‌های هوا و فضا و مدیریت هوانوردی از محورهای اصلی این کنفرانس به شمار می‌روند.

وی تأکید کرد: در حاشیه برگزاری دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضا ایران نمایشگاهی برگزار می‌شود که در این نمایشگاه شرکت‌ها، صنایع و سازمان‌های دولتی محصولات خود را در حوزه هوا و فضا ارائه می‌کنند.

کلمات کلیدی: کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران، دوازدهمین کنفرانس انجمن هوا و فضای ایران، دانشگاه امیرکبیر، انجمن هوا و فضای ایران، هوا و فضا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هوافضا دانشگاه صنعتی امیرکبیر

آمار بازدید: 471 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image