ارتباط مستقیم با 30949 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان استاد غفاریان
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تضمین اشتغال جوانان با ارائه آموزش‌های بازارمحور (21 اسفند 91)

تضمین اشتغال جوانان با ارائه آموزش‌های بازارمحور (21 اسفند 91)

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران بر ضرورت ایجاد اشتغال مولد برای جوانان با استفاده از آموزشهای مهارتی بازار محور تاکید کرد.



حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، افزود: با توجه به جمعیت جوان کشور، ارائه آموزشهای بازار محور در رفع معضل بیکاری موثر است و این آموزشها باید به گونه‌ای ارائه شود که کیفیت آموزشی و اشتغال جوانان را تضمین کند.


وی ادامه داد: در حال حاضر آموزشها باید از حالت تئوری به عملی درآید و از استادان ماهر و متخصص برای افزایش کیفیت آموزش بهره گرفته شود.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در ادامه با اشاره به تبصره دو ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: به موجب این تبصره تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی کشور که دارای فعالیت مستمر آموزشی و مهارت آموزی باشند از بخشودگی مالیاتی بهره مند خواهند شد.


خانپور توانمندسازی و ارتقای‌ بهره‌وری نیروی کار را موجب افزایش انگیزه، مهارت و خلاقیت، ساماندهی اشتغال و ایجاد تناسب بین مراکز آموزشی و پژوهشی با نیاز بازار کار دانست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به امضای تفاهم نامه با اتحادیه املاک اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه در راستای آموزش مشاوران املاک منعقد شده است و به موجب آن مجوز یک آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد را به اتحادیه صنف املاک داده‌ایم که در رشته و حرفه‌های خود آموزشهای تخصصی را ارائه دهند، سپس با انجام سنجش مهارت نسبت به صدور گواهینامه مهارت اقدام می‌کنیم.


به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با امضای این تفاهم نامه تمام صنوفی که قصد راه‌اندازی واحد صنفی را دارند باید با تایید صلاحیت حرفه‌ای بوده و مهارتهای لازم را در مورد آن حرفه و رشته داشته باشند.

کلمات کلیدی: اشتغال جوانان، تضمین اشتغال جوانان، شرایط اشتغال جوانان، راهکارهای اشتغال جوانان، آموزش‌های بازارمحور، آموزش و اشتغال، آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش فنی و حرفه‌ای تهران، آموزشهای مهارتی

آمار بازدید: 284 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image